CANDY COLOUR - WIOSENNA KOLEKCJA BŁYSZCZYKÓW DO UST MARKI BELL TYLKO W BIEDRONCE OD 1 LUTEGO DO 31 MARCA

14:07

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Błyszczyki do ust z kolekcji Candy Colour marki Bell, które jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Jeronimo Martins Polska. Błyszczyki te możecie zakupić tylko i wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w cenie 8.99 zł za sztukę. 


Błyszczyk został umieszczony w małym, poręcznym, plastikowym pudełeczku o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Nie wiem niestety jaka jest ich pojemność, gdyż brak takiej informacji na opakowaniu produktu. Konsystencja w postaci musu z drobinkami brokatu. Gładkie, miękkie i pięknie podkreślone usta. Produkt zmiękcza i wygładza naskórek ust. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Produkt z łatwością zmieści się do torebki, kosmetyczki czy kieszeni. Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych No 01, 02. Zachęcam do zakupu, produkt godny polecenia. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ wydajny i trwały 
+ duża pojemność 
+ idealna konsystencja 
+ zawiera drobinki brokatu 
+ rozświetla usta
+ ma przyjemny zapach 
+ aplikacja łatwa i szybka 
+ poręczny 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 
+ dwa warianty kolorystyczne 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego :*** 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. O, już mam kolejny przedmiot na mojej liście zakupów :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam błyszczyka w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam są świetne i cudownie pachną :)

      Usuń
  3. A ja mam pytanko czy one koloryzujący usta czy są raczej rzeźroczyste?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są bardziej przezroczyste, ale widać poświatę dzięki drobinkom :)

      Usuń
  4. Jej dzięki za recenzję już wiem,że je kupie!Jesteś najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden z nich, ten który pachnie mi soczystym arbuzem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aplikacja jest niehigieniczna dlatego używam ich wyłącznie wychodząc z domu, gdzie nakładam je patyczkiem higienicznym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, tattoo choker, książka i wiele innych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE