CANDY COLOUR - WIOSENNA KOLEKCJA RÓŻY DO POLICZKÓW MARKI BELL TYLKO W BIEDRONCE OD 1 LUTEGO DO 31 MARCA

19:17

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem w miarę ciekawa. Niekiedy słonecznie i ciepło, czuć w powietrzu zbliżającą się wiosnę. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Róże do policzków z kolekcji Candy Colour marki Bell, które jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od Jeronimo Martins Polska. Róże do nabycia w sieciach sklepów Biedronka w cenie 7.99 zł.


Róże zostały umieszczone w eleganckie, okrągłe, plastikowe pudełeczka o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Niestety nie wiem jaka jest pojemność produktu, gdyż takiej informacji nie znalazłam na opakowaniu. Konsystencja w postaci kamienia. Ultralekki o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniający komfort aplikacji. Uwydatnia kości policzkowe, rozświetla cerę, gdyż posiada małe, drobinki brokatu oraz optycznie wyszczupla twarz. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Dostępny w trzech wariantach kolorystycznych - No 01, 02, 03. Każdy z pewnością znajdzie odpowiedni odcień dla siebie. 


Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ produkt bardzo wydajny i trwały 
+ aplikacja bardzo prosta i szybka 
+ultralekki 
+ miękka struktura 
+ uwydatnia kości policzkowe 
+ rozświetla cerę
+ optycznie wyszczupla twarz
+ trzy warianty kolorystyczne
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga :) 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo ciekawe te róże ja jak na razie mam dwa ulubione jednak może za jakiś czas sięgnę po jakiś nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem wielką fanką róży z drobinkami, ale ciekawią mnie ich tusze do brwi, które też w szafie Biedronkowej sa podobno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje kolory, ale produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię róże więc może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie kolory mają fajne, ale te drobinki są za bardzo widoczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE