LAKIER SZYBKO SCHNĄCY Z WITAMINAMI A+E FIRMY ROYAL COSMETICS

10:29

Witajcie kochani :)

Już jutro wielki dzień - Święta Bożego Narodzenia. Szybciutko zleciał ten miesiąc. Śniegu niestety jak nie było tak nie ma, czyli nie będzie biało. Dzisiaj ostatni post kosmetyczny, w te świąteczne dni chcę troszeczkę odpocząć od blogowania i spędzić więcej czasu z rodziną, ale nie martwcie się wrócę do Was po Sylwestrze, a jak się uda to może i wcześniej. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowny srebrny Lakier do paznokci firmy Royal Cosmetics, który zakupiłam kilka dni temu w Juniorze w kwocie 4.90 zł. Szukałam odpowiedniego lakieru zarówno na święta jak i sylwestra - i znalazłam !!


Lakier został umieszczony w szklanej buteleczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 12 ml. Konsystencja idealna gęsta o pięknym przezroczystym kolorze z dużą ilością drobinek brokatu. Jeżeli lakier chcemy nałożyć na kolorowy lakier wystarczą 2 warstwy, aby idealnie pokryć płytkę. Natomiast aby paznokcie były tylko brokatowe to już wyższa szkoła, malowałam paznokcie 5 razy. Ogólnie lakier jest bardzo wydajny i trwały. Trzyma się na paznokciach spokojnie od 4-5 dni. Dla mnie jest rewelacyjny. Polecam !! 


Plusy : 
+ estetyczny wygląd buteleczki 
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ szybka i łatwa aplikacja
+ precyzyjny pędzelek 
+ duża ilość drobinek brokatu 
+ długo się utrzymuje 
+ nie ściera się 
+ nie odpryskuje
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka gama kolorystyczna
+ dostępność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo lubię takie lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzy naprawdę świetny efekt, jestem mile zaskoczona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE