Catrice Kohl Kajal kredka do oczu

13:35

Witajcie kochani :) 

Pogoda za oknem nam ostatnio nie dopisuje. Zapowiada się Jesień, która idzie do nas wielkimi krokami. Już widać ją z daleka. Taka aura panuje już od kilku dni, ale zdecydowanie wolę taką pogodę niż gorączki, które niedawno były. Jutro mnie nie będzie, ponieważ cały dzień ( od 8.00 do 17.00 ) spędzę w szkole. Jestem uczennicą II Klasy LO, także nie miejcie mi za złe, gdy posty nie będą pojawiały się regularnie. Trochę swojego czasu muszę poświęcić na naukę, aby zaliczyć egzaminy semestralne w grudniu. Trzymajcie za mnie kciuki - doping daje mi dodatkową siłę. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Kredkę do oczu w kolorze białym Catrice Kohl, którą jakiś czas temu zakupiłam w mojej ulubionej perfumerii internetowej w cenie ok. 12.00 zł. Ostatnio ,,HITEM" sezonu stał się właśnie ten produkt. Szczerze powiedziawszy z początku byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu, ale z begiem czasu postanowiłam przełamać lody i go wypróbować. 


Kredka ma bardzo fajny i estetyczny wygląd. Pojemność produktu to 1,1 g. Kredka jest bardzo miękka dzięki czemu z łatwością zaaplikujemy ją na dolnej jak i na górnej powiece. Aplikacja jest przyjemna, prosta i szybka. Jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam, ponieważ biała kreska na dolnej powiece optycznie powiększa oko co wygląda bardzo fajnie i zarazem elegancko. Taki makijaż idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia czy też spotkanie ze znajomymi. Gama kolorystyczna kredek jest przeogromna także każdy z Was znajdzie odpowiedni kolor dla siebie. Myślę, że cena jest atrakcyjna i przystępna a sam produkt jak najbardziej godny polecenia, zaufania i zakupu. Jestem pewna, że Wam również przypadnie do gustu i stanie się Waszym tegorocznym hitem. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd
+ duża pojemność
+ kredka jest bardzo wydajna i trwała 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ miękki wkład
+ optycznie powiększa oko 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak


Kilka słów o firmie : 
Kosmetyki do makijażu Catrice zachwycą każdą kobietę, która lubi się malować! Doskonałej jakości produkty, piękne opakowania i atrakcyjne ceny – to właśnie kosmetyki Catrice, które podążają za najnowszymi trendami w makijażu. Dzięki bogatej gamie kolorystycznej stworzysz zarówno odważny makijaż, jak i klasyczny, dzienny. Marka Catrice pragnie oferować kosmetyki do makijażu prezentujące różnorodność i pobudzające kreatywność, które będą dostępne dla każdej kobiety!Szczególną sympatią cieszą się edycje limitowane, które tworzone są zgodnie z aktualnymi trendami prezentowanymi na pokazach mody. Dzięki temu możesz z marką Catrice stale odkrywać i próbować czegoś nowego! Wszystkie produkty Catrice mają wyjątkowy skład, który jest nieustannie ulepszany. Kosmetyki do makijażu Catrice są regularnie kontrolowane i poddawane badaniom dermatologicznym. Zarówno same kosmetyki, jak i ich poszczególne składniki, nie są testowane na zwierzętach.

Z przyjemnością pragnę oznajmić, że kilka dni temu ruszył firmowy Blog sklepu internetowego Iperfumy, na którym znajdziecie super konkurs, w którym do wygrania są perfumy niszowe Odori Zafferano o pojemności 100 ml. Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału bo warto !! 

Zachęcam Was również do obserwacji jak i komentowania bloga. Każdy komentarz mile widziany. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu. 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Trzymam kciuki! :)
    A co do kredki, świetnie powiększa oko używając jej na wodną linię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czegoś takiego właśnie szukam na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE