Podkład L'Oreal True Match - Nowa formuła

14:27

Witajcie kochani :)

Jak zapewne wiecie kilka dni temu otrzymałam od marki L'Oreal Paris zestaw trzech podkładów True Match, które od niedawna posiadają nowy wygląd i ulepszoną formułę. Było mi bardzo miło, gdy kurier dostarczył mi tą przesyłkę, ponieważ nie miałam zielonego pojęcia co się w środku znajduje. Po jej otwarciu byłam mile zaskoczona. 

W opakowanie znajdowały się 3 różne odcienie :
 1.N - Ivory 
2.N - Vanilla 
3.R/3.C - Rose Bige 


Opakowanie produktu jest zdecydowanie lepsze niż poprzednie. Ewidentnie zachęca do zakupu. Piękna, szklana buteleczka ze srebrnymi detalami sprawia, że jest ona elegancka i praktyczna. Dzięki pompce dozującej możemy odmierzyć odpowiednią ilość na gąbeczkę czy rękę. Konsystencja podkładu idealnie gęsta, a sama aplikacja bardzo łatwa i przyjemna.  Mam bardzo jasną karnację, dlatego ciężko mi jest znaleźć podkład w idealnym odcieniu. Marka L'Oreal bardzo mnie zaskoczyła, oczywiście pozytywnie. Jeden z tych podkładów idealnie pasuje do mojej śniadej karnacji, a jest nim odcień naturalny 1.N - Ivory. Z początku byłam do niego sceptycznie nastawiona, gdyż w buteleczce prezentował się na dość jasny, jednak po nałożeniu na twarz podkład idealnie wtapia się w skórę i dopasowuje do cery. Brak efektu maski co mnie bardzo, ale to bardzo cieszy. 


Podkład zawiera w sobie 4 olejki eteryczne, które ułatwiają jak i uprzyjemniają aplikację. Dużym dla mnie plusem jest to, że produkt odpowiednio nawilża cerę. Skóra staje się miła i przyjemna w dotyku. Jednak największą zaletą tego produktu jest znakomita jakość. Podkład spokojnie na mojej twarzy spędził 15 godzin bez żadnej poprawki i nadal wyglądał idealnie. Jestem po prostu w szoku, że jego jakość i trwałość jest aż tak dobra. 


Z czystym sumieniem mogę polecić zakup tego produktu :) 
Nowy L'Oreal Paris True Match jest genialnym wynalazkiem, który zasługuje na grono zaufanych klientów. Jego cena nie jest zbyt wygórowana, ok. 40.00 zł za flakonik więc myślę, że zdecydowanie wart jest swojej ceny także polecam dziewczynki. 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE