C-THRU Lime Magic dezodorant z atomizerem dla kobiet

16:06

Witajcie kochani :)

Ostatnio brak mi czasu na cokolwiek, nie mam na nic ochoty. Ciążowe objawy coraz bardziej dają mi się we znaki, co jest dla mnie męczące. Za kilka dni zaczyna się rok szkolny - II klaso witaj( II Klasa Liceum Ogólnokształcącego ) !! Już nie mogę się doczekać, ponieważ ta codzienność mnie wykańcza, a w szkole mogę normalnie się odstresować. Staram się jak mogę aby posty były regularnie publikowane dlatego dzisiaj przychodzę do Was z nowym wpisem, w którym chciałabym Wam zaprezentować Dezodorant z atomizerem dla kobiet C-thru Lime Magic. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym Iperfumy.pl w cenie ok. 27.00 zł. Myślę, że cena jest dość przystępna i atrakcyjna. 


Perfumy zostały umieszczone w eleganckiej, szklanej buteleczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 75 ml. Lime Magic to kompozycja zapachów: róży, jaśminu, suszonego drewna, piżma, bergamoty, zielonej herbaty oraz cytryny. Motywem przewodnim tej serii jest energia oraz świeżość. Zapach idealny na lato. Przeznaczony jest dla energicznych kobiet, które kochają nowoczesność i żyją pełnią życia. Muszę przyznać, że ten zapach niestety nie trafił w moje gusta. Zdecydowanie nie jest w moim typie. Być może są osoby, które go uwielbiają, ale jak dla mnie jest strasznie mdły. Ogólnie kiedyś bardzo często kupowałam perfumy tej firmy i kilka wariantów mi się podobało, ale tego na pewno już nie zakupię. Myślę, że cena jest dosyć kusząca a pojemność dość duża. Jeżeli chodzi o jakość i trwałość to nie jest najgorsza, spokojnie utrzymuje się na ciele cały dzień. Myślę, że mimo tego ma on swoich faworytów także zachęcam do kupna. 

Nuty głowy: zielona herbata, cytryna, bergamotka
Nuty serca: róża, jaśmin
Nuty bazy: piżmo, paczula

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 

+ duża pojemność

+ posiada atomizer 

+ zapach świeży i kwiatowy

+ łatwa i szybka aplikacja 

+ zapach świeży i kwiatowy

+ atrakcyjna i przystępna cena 

+ szeroka dostępność 

Minusy :
- jak dla mnie za bardzo mdły 


Kilka słów o firmie : 
Przezroczysta elegancja marki C-THRU, jej niespokojny i świeży optymizm oraz lekki charakter sprawiają, iż zapach ten wybierają dziewczyny pragnące wyróżnić się z tłumu! Spostrzegawcza dziewczyna C-THRU potrafi przejrzeć wszystko „w lot”, czytać w ludzkich myślach i prosić o to, co jej się należy. Wie, czego chce i potrafi to zdobywać. Gama zapachowa C-THRU obejmuje siedem nadzwyczaj kobiecych wariantów zapachowych: Black Beauty, Blooming Sense, Charming Love, Coral Dream, Emerald Shine, Lovely Garden oraz Pure Illusion. Każdy z nich dostępny jest w pięciu formach: zestawu prezentowego, wody toaletowej 75 i 30ml, dezodorantu w sprayu 100ml oraz dezodorantu natural spray 75ml. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zapachów C-THRU na stronach Perfumerii Perfect Fresh.

A czy Wy mieliście już okazję wypróbować ten produkt ? Zachęcam Was kochani do komentowania jak i obserwowania bloga. Każdy komentarz jak i nowa osoba obserwująca mile widziana. To dzięki Wam blog istnieje i mam nadzieję, że tak będzie na długo. Wyrażajcie również swoje opinie na temat kosmetyków, które recenzuje. Każdy ma inne gusta, a wasza rada jest dla mnie cenną wskazówką :) Buziaki i do następnego. 

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE