Ulubione Czasopismo - Avanti

06:42

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście nieco inny temat. Temat dotyczący mojego ulubionego czasopisma, którym jest Avanti. W tej gazecie zazwyczaj znajduję wiele inspiracji i nowych ciekawostek. Gazet nie kupuję regularnie - kupuję je tylko wtedy kiedy mam na to ochotę. Uwielbiam rano usiąść przy filiżance gorącej kawy i czytać ulubione tematy, które znajdują się w gazecie. Jak wiecie interesuję się modą - jestem również blogerką modową. Na jej punkcie mam po prostu bzika. Od małego mnie to interesowało i nad mnie to kręci. Lubię bawić się kolorami i wzorami, a każda nowa stylizacja zależy od mojego poczucia humoru. Jestem osobą, która chcę w życiu coś osiągnąć. Taki jest mój cel !! A czy Wy lubicie czytać gazety ?? Jeśli tak to jakie ?? Buziaki i życzę Wam miłego tygodnia. 


Avanti - Idziemy na zakupy ??? 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Avanti jest super, bardzo bardzo lubię to czasopismo. Marcin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE