Rimmel Brow This Way - Paletka do brwi

16:32



Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować niezwykły produkt, który odkryłam przypadkowo, a jest nim Paletka do brwi Rimmel Brow This Way firmy Rimmel, którą zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej w cenie 14.73 zł. Dawno szukałam profesjonalnego produktu, który sprawi, że moje brwi otrzymają nowy wygląd. Przyznam Wam się, że bardzo zadowolił mnie ten produkt i swoje zadanie spełnił na 10 pkt. Cieszę się, że skusiłam się na zakup tej cudownej paletki. 


Dawno chciałam coś zmienić w swoim wyglądzie i w jakiś łatwy sposób podkreślić swoje brwi, aby wyglądały estetycznie i naturalnie. Przeglądając nowy asortyment na stronie iperfumy.pl natknęłam się właśnie na tą paletkę. Długo się nad nią zastanawiałam, aż w końcu skusiłam się na jej zakup. Stwierdziłam, że być może to właśnie ona spełni moje najśmielsze oczekiwania. Zazwyczaj używałam kredek do podkreślenia swoich brwi, ale kolor wydawał mi się zbyt mocny na moją delikatną, bladą twarz. Opakowanie jest małe, zgrabne i posiada estetyczny wygląd - z pewnością zmieści się do każdej kosmetyczki. Pojemność tej paletki wynosi 2,4 g. W opakowaniu prócz cieni do brwi ( w kolorze ciemnego i mlecznego brązu ) znajdziemy również pędzelek do aplikacji oraz szczoteczkę do rozczesywania brwi - miniaturki. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. W łatwy sposób możemy podkreślić swoje brwi, aby wyglądały one przyzwoicie i naturalnie. Każda z nas marzy o makijażu, który nie będzie zbyt ostry i zamiast upiększyć naszą twarz, zdecydowanie ją oszpeci. Staram się dobierać kosmetyki w neutralnych kolorach tak aby mój makijaż był bardzo delikatny, nie lubię makijażu w ostrych barwach, taki po prostu do mnie nie pasuje. Mam nadzieję, że ten produkt przypadnie Wam do gustu. Cena jest bardzo atrakcyjna, a sam produkt wydajny i bardzo trwały. Spokojnie na twarzy utrzymuje się cały dzień bez konieczności poprawiania. 
Może niektórzy z Was mieli już okazję ją wypróbować ?? Jeśli tak to zachęcam do podzielenia się swoją opinią w komentarzu - chętnie je poczytam. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ małe i poręczne opakowanie 
+ bardzo wydajna i trwała 
+ aplikacja jest bardzo szybka i łatwa 
+ delikatnie podkreśla brwi 
+ w zestawie znajdziemy pędzelek i szczoteczkę do brwi 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ duża dostępność 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie : 
Firma Rimmel została założona w Londynie w  1834 r. przez Eugena Rimmela. Była to początkowo mała, rodzinna firma zajmująca się przede wszystkim sprzedażą perfum. Z biegiem czasu firma rozwijała się, a w 1949 r. przejęła spółkę Coty Inc. Marka Rimmel jest znana z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu. Słynne motto Rimmel brzmi: „Get the London Look“, co oznacza dosłownie: „Zyskaj londyński wygląd“. W bogatej ofercie marki Rimmel znajdzie coś  dla siebie każda kobieta, która chciałaby wyglądać pięknie i seksownie.

Moi kochani zachęcam Was również do obserwowania mojego bloga jak i komentowania. Każda obserwacja to duży krok w kierunku rozwijania się mojego bloga. Czym Was więcej tym mam więcej motywacji do pisania nowych postów, bo przecież po to tu jestem. Motywujcie mnie do dalszej pracy :) Buziaki ;***

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie widziałam tej paletki, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie pokazałaś zdj przed i po :(
    wczoraj kupiłam ta paletkę na tej samej stronie i już nie mogę się doczekać kiedy kurier zapuka do drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE