Adidas Fruity Rhythm dezodorant z atomizerem dla kobiet

13:10



Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowy Dezodorant z atomizerem dla kobiet Adidas Fruity Rhythm, który jakiś czas temu zakupiłam w mojej ulubionej perfumerii internetowej Iperfumy.pl w cenie 19.21 zł za 75 ml. Jak każda kobieta nie wyobrażam sobie życia bez dezodorantu, perfum czy wody toaletowej. To właśnie od nich zależy mój aktualny nastrój i humor. Lubię zapachy świeże, owocowe i kwiatowe, które mają w sobie coś co mnie do nich przyciąga. Zapach musi mi się podobać, a na marce Adidas jeszcze nigdy się nie zawiodłam Od zawsze kupowałam produkty właśnie tej firmy. Mają duży wybór w asortymencie także każdy z pewnością znajdzie ten idealny produkt dla siebie. Prócz perfum i wód toaletowych znajdziemy również żele pod prysznic i wiele innych produktów, zarówno damskich jak i męskich.  


Perfum został umieszczony w eleganckiej, szklanej buteleczce o ciekawym jak i bardzo estetycznym wyglądzie. Buteleczka posiada atomizer dzięki czemu możemy odmierzyć odpowiednią dawkę perfum. Tak jak już wyżej wspomniałam pojemność tego produktu wynosi 75 ml. Konsystencja wodnista o barwie delikatnego różu. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Dezodorant jest bardzo wydajny i trwały, czuć go na skórze jeszcze następnego dnia. Energetyczny zapach Fruity Rhythm kryje w sobie zapał do życia i stworzony jest dla kobiet, które czerpią radość z każdego dnia. Ten zapach idealnie nadaje się na ciepłe, letnie dni dla młodzieży i nie tylko. Dezodorant perfumowany o owocowo - kwiatowym zapachu, pełnym siły witalnej. Drzewne nuty eksponują zmysłowość, a kwiatowe akcenty dodają odwagi do działania. Zapewne każda z Was ma swoje ulubione zapachy ? Zawsze staram dopierać się perfumy idealne do mojego wieku. Jestem osobą młodą, z charakterem i bardzo ambitną. Te perfumy to strzał w 10. Czy Wy mieliście już okazję wypróbować ten dezodorant ?? Jakie są wasze spostrzeżenia ?? Podzielcie się nimi w komentarzu. Każda Wasz rada lub opinia jest dla mnie bardzo ważna. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd flakoniku 
+ duża pojemność 
+ produkt jest bardzo wydajny i trwały 
+ aplikacja jest prosta i szybka 
+ przeznaczony dla młodzieży i nie tylko 
+ kwiatowo-owocowy zapach 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 

Nuty zapachowe: 
koktajl owocowy z malinami, czarną porzeczką i kiwi, fiołek alpejski, frezja, hiacynt wodny, koktajl drzewny, bób tonka, tytoń. 


Kilka słów o firmie : 
Perfumy Adidas | Marka Adidas związana jest przede wszystkim z produkcją odzieży sportowej, obuwia i innych sportowych akcesoriów. Powstała w 1925 roku, założycielem dzisiaj już gigantycznej korporacji jest Adolf Dassler. Dzięki niemu marka Adidas stała się jedną z najbardziej popularnych marek związanych z tematyką sportową. W ostatnich latach producent skierował swoje kroki ku przemyśle perfumeryjnym. Adidas rozpoczął sprzedaż świeżych, sportowych zapachów, które są prezentowane pod patronatem firmy Coty. Szczegółowo opracowane serie perfum to oryginalne, lekkie zapachy, które są odzwierciedleniem ,,sportowego ducha“  firmy. 

Zachęcam Was do komentowania jak i obserwowania bloga. Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu i znajdziecie w nim dla siebie wiele cennych rad i wskazówek. Dziękuję, że ze mną jesteście - na Was zawsze mogę polegać. Buziaki i do następnego !!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Może się skuszę:)

    PS. Perfumy, wyrażenie "perfum jest umieszczony..." jest błędem językowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE