Ujędrniająca i powiększająca usta kolagenowa maska z czerwonym winem firmy BeautyFace

15:17

Witajcie moi kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Ujędrniającą i powiększającą usta kolagenową maskę z czerwonym winem, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy BeautyFace. Produkt ten możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie promocyjnej 6.99 zł. 


Produkt został umieszczony w małej saszetce o ciekawym i estetycznym wyglądzie, w której znajduje się jedna hydrożelowa maska na usta. Zapach winogronowy - bardzo przyjemny. Maska przeznaczona jest do każdego typu skóry. Moje pierwsze spostrzeżenia były dziwne, ponieważ przed zaaplikowaniem maski miałam pewne obawy. Jednak przełamałam lody i postanowiłam wypróbować ten wynalazek. Byłam sceptycznie nastawiona do tego produkty. Zdziwiło mnie również to, że na opakowaniu jak i na stronie internetowej nie znalazłam sposobu użycia produktu. Przejrzałam chyba całą przeglądarkę, aż w końcu znalazłam. Maseczkę trzeba nałożyć na oczyszczoną twarz i trzymać ją przez ok. 30 minut na ustach i w w obrębie ust. Czułam się jak klaun - cyrkowy błazen. Uczucie było takie, że na ustach czułam mrowienie oraz jak substancja przenika moją skórę - bardzo fajne uczucie. Skóra w tym miejscu gdzie była maseczka była odpowiednio nawilżona i wygładzona, aż miło było ją dotykać. Produkt poprawia mikrokrążenie, zwiększa objętość i napięcie ust. Błyskawicznie ujędrnia i uelastycznia skórę na i w okół ust. Wypełnia komórki zwiększając optycznie wielkość warg i wzmacnia ich koloryt.   Usta rzeczywiście były optycznie powiększone, ale nie był to efektu wow. Ale lepsze to niż nic. Myślę, że ogólnie produkt jak najbardziej wart jest zakupu i polecenia. Za taką cenę produkt godny jest zaufania. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ hydrożelowa konsystencja 
+ przyjemny zapach winogron 
+ przeznaczona do każdego typu skóry
+ odpowiednie nawilżenie skóry
+ poprawia mikrokrążenie 
+ zwiększa objętość i napięcie ust 
+ ujędrnia i uelastycznia skórę 
+ wypełnia komórki przez co usta są optycznie powiększone 
+ wzmacnia koloryt warg
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak informacji u sposobie użycia 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ma same zalety :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa nigdy czegoś takiego nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE