Bio Oil - Uniwersalny olejek do twarzy i ciała

13:39

Witajcie moi kochani :)

Dzisiejszego dnia pogoda za oknem jest piękna. Wykorzystując okazję zebrałam się i poszłam z synkiem na spacer. Drzewa jak i kwiaty zaczynają kwitnąć więc nie opierając się naturze zerwałam troszkę różnokolorowych kwiatków do wazonu. Dzięki nim zdjęcia wyglądają cudownie i dodają im uroku. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Uniwersalny olejek do twarzy i ciała, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Bio Oil. Olejek kosztuje ok. 32.00 zł. Możecie go nabyć w sklepie internetowym bądź sklepie stacjonarnym czy aptekach. 


Produkt został umieszczony w małej, plastikowej buteleczce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 60 ml. Konsystencja idealnie gładka o przyjemnym i delikatnym zapachu. Produkt nie podrażnia i nie uczula, idealnie nadaje się do suchej skóry. Olejek bardzo dobrze nawilża ciało, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Moje ciało po ciąży wygląda jak wygląda, stosowałam wielu produktów by pozbyć się tych okropnych blizn, rozstępów - bez skutku, poddałam się. Trzy miesiące temu w moje ręce trafił ten wyjątkowy olejek, który ma dużo pozytywnych opinii w internecie. Olejek sprawdzi się w przypadku blizn, rozstępów, nierównomiernego kolorytu, skóry starzejącej się oraz skóry odwodnionej. Z początku byłam sceptycznie do niego nastawiona i sądziłam, że efektów żadnych dzięki niemu nie uzyskam. Myliłam się !! Po 3 miesięcznym, regularnym stosowaniu jestem zachwycona tym produktem. Moje rozstępy zdecydowanie zbladły i nie są już tak bardzo widoczne. Moja skóra jest odpowiednio nawilżona i wygładzona. W tym roku z pewnością wskoczę w swoje ulubione bikini !!! Ten produkt przy regularnym stosowaniu na prawdę potrafi zdziałać cuda - mi się udało i jestem z siebie bardzo dumna. Z czystym sumieniem zachęcam Was kochane do zakupu olejku. Mam nadzieję, że będziecie tak samo zadowolone jak Ja. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ olejek jest bardzo wydajny i trwały 
+ konsystencja idealnie gładka 
+ zapach przyjemny i delikatny dla nosa
+ odpowiednio nawilża skórę 
+ ciało po zastosowaniu jest wygładzone i przyjemne w dotyku
+ aplikacja bardzo prosta i szybka 
+ nie zostawia tłustego filmu 
+ szybko się wchłania
+ produkt nie podrażnia i nie uczula 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność ( w internecie ) 

Minusy :
- brak !


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego ;*** 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Czytałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten olejek :) jest na prawdę dobry
    Kasia .... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki do ciała, do twarzy natomiast nie. Za tym się chętnie rozejrzę, bo i mnie zostały rozstępy po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim wiele dobrego na internecie i chyba skuszę się na jego zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze olejków Bio Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten olejek i jest na prawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do wypróbowania tego olejku! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam kilka miesięcy codziennie wieczorem i jestem bardzo zadowolona. Buzia się wygładziła, uelastyczniła, jest lepiej nawilżona i gładsza.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE