Rimmel Match Perfection podkład w płynie SPF 18 (stopień ochrony przeciwsłonecznej)

11:44

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Podkład w płynie SPF 18 Match Perfection odcień 200 Soft Beige firmy Rimmel, który zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej w cenie 23.29 zł. W tej perfumerii regularnie robię zakupy co miesiąc, więc to czego aktualnie potrzebuję mam zawsze pod ręką. A czy Wy robicie zakupy w sklepie stacjonarnym czy wolicie zamawiać sprawunki przez internet ??


Podkład został umieszczony w szklanej buteleczce z pompką o ciekawym jak i bardzo estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 30 ml. Konsystencja idealnie gładka ( nie za gęsta, nie za płynna - w sam raz ). Zapach dosyć delikatny, ale przyjemny dla nosa. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Lekko kryjący nie pozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smart t-Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Cera wygląda bardzo naturalnie. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej promiennej cery. Trwałość makijażu jest już troszkę gorsza, gdyż producent zapewnia nas, że podkład utrzymuje się na twarzy do 16 godzin co jest nie prawdą - MIT !! Podkład maksymalnie na twarzy utrzymuje się do 5 godzin, gdzie po upływie tego czasu potrzebna będzie ponowna poprawka - rozczarował mnie troszeczkę. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF 18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną. Myślę, że produkt mimo tych kilku minusów znajdzie sobie właściciela, któremu ten produkt podpasuje i przypadnie do gustu. U mnie niestety się nie sprawdził, dlatego też nie polecam. Szczerze jestem bardzo nim zawiedziona. Już o wiele lepszy jest podkład tej samej firmy tyle, że z czerwoną nakrętką ( recenzowałam go jakiś czas temu na blogu ). Ale każdy ma swój gust, jednemu podpasuje, a drugiemu nie. Cena jest dość atrakcyjna, a dostępność szeroka. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ buteleczka z pompką 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ ładny odcień
+ daje na twarzy delikatny mat 
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ aplikacja bardzo prosta i szybka 
+ cera wygląda naturalnie 
+ wzbogacony drobinkami szafiru 
+ lekki i beztłuszczowy 
+ dobrze się rozprowadza 
+ posiada ochronny filtr SPF 18 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- nie jest trwały 
- za mało kryjący 
- szybko się ściera z cery  


Kilka słów o firmie : 
Firma Rimmel została założona w Londynie w  1834 r. przez Eugena Rimmela. Była to początkowo mała, rodzinna firma zajmująca się przede wszystkim sprzedażą perfum. Z biegiem czasu firma rozwijała się, a w 1949 r. przejęła spółkę Coty Inc. Marka Rimmel jest znana z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu. Słynne motto Rimmel brzmi: „Get the London Look“, co oznacza dosłownie: „Zyskaj londyński wygląd“. W bogatej ofercie marki Rimmel znajdzie coś  dla siebie każda kobieta, która chciałaby wyglądać pięknie i seksownie.

Zachęcam do komentowania jak i obserwowania mojego bloga. Co jakiś czas pojawia się nowy post z nowościami kosmetycznymi, z pewnością każdy tu znajdzie coś dla siebie. Komentujcie !! 
Każda opinia jak i rada jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę Wam udanego dnia !! Buziaki :****

You Might Also Like

3 komentarze

  1. skoro nietrwały i mało kryjący to bardziej na codzień. Szkoda, bo prezentuje się bardzo fajnie :D
    Red Mango Dress <- see now the new post

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go uwielbiam! Dla mnie krycie jest wystarczające i nie narzekam na trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, obecnie preferuję L'Oreal ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE