Podkład matujący do twarzy Rimmel Stay Matte 103 True Ivory

09:15

Hey ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam niezwykły Podkład matujący do twarzy Rimmel Stay Matte o numerze 103 kolor - True Ivory, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coty. Ten produkt możecie zakupić praktycznie w każdej drogerii czy sklepie internetowym w cenie ok. 13.00 zł. 



Podkład został umieszczony w eleganckiej, plastikowej tubie o estetycznym i bardzo ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 30 ml. Produkt jest trwały jak i bardzo wydajny. Używam go praktycznie codziennie a z tubki jakby nie ubywało.  W moim przypadku bardzo ciężko dostosować do mojej cery idealny podkład. Moja skóra jest wrażliwa i skłonna do alergii. Jest to mój ulubieniec już od kilku miesięcy i cały czas staram się kupować ten sam produkt . Idealnie matuję cerę przez cały dzień - moja twarz się nie błyszczy/ nie świeci i wygląda tak jakby została pokryta warstwą pudru w kamieniu- bardzo fajny efekt. Konsystencja idealnie gładka w postaci pianki w łatwy i szybki sposób rozprowadza się po twarzy nie pozostawiając efektu maski co mi się zdarzało, w niektórych innych podobnych kosmetykach. Zapach bardzo przyjemny i delikatny. Skóra po nałożeniu staje się gładka, aksamitna i przyjemna w dotyku. Drugą zaletą produktu jest to, że bardzo dobrze kryje zaczerwienienia, niedoskonałości i wyrównuje koloryt ( może ich całkowicie nie usuwa, ale nie są aż tak bardzo widoczne ) co mnie bardzo cieszy. Ten kosmetyk zdecydowanie jest wart swojej ceny i warto go zakupić i wypróbować.  Zachęcam Was do zakupu - szeroka gama kolorystyczna pozwala na to, aby każdy z Was mógł dobrać odcień dopasowany do swojej cery. 

Plusy :

+ estetyczny wygląd opakowania
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ idealnie matuję cerę 
+ nie pozostawia efektu maski 
+ konsystencja gładka w formie pianki 
+ szybka i łatwa aplikacja
+ przyjemny i delikatny zapach
+ skóra po zastosowaniu aksamitnie gładka i przyjemna w dotyku
+ świetnie kryje niedoskonałości, zaczerwienienia ( nie likwiduje ich ale bardzo dobrze kryje )
+ szeroka gama kolorystyczna ( każdy znajdzie coś dla siebie )
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ duża dostępność

Minusy :

- brak 




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nigdy go nie używałam- może pora wypróbować ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze :) Ja używam obecnie podkładu z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie wygrałam na stronie Rimmel pakiet 4 Party Make Up i czekam na ten i inny podkład. Ciekawe jak się spisze u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE