Podkład Lasting Finish 25h firmy Rimmel

11:12

Witajcie kochani. 
Pogoda za oknem robi się coraz piękniejsza. Nie mogę się już doczekać lata. Uwielbiam takie dni jak są teraz. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję Podkładu Lasting Finish 25h firmy Rimmel, który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coty. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym bądź w Drogerii w cenie ok. 35.00 zł. 


Podkład został umieszczony w eleganckiej, szklanej butelce o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 30 ml. Konsystencja idealnie gładka o przyjemnym i delikatnym zapachu. Ja posiadam odcień 200 Soft Beige i jest to podkład idealny dla mnie. Podkład Lasting Finish 25h zapewnia idealną ochronę i długotrwałe pokrycie cery co sprawia, iż twarz wygląda nieskazitelnie, aż do 25 godzin. Kosmetyk gładko rozprowadza się na skórze, ukrywa cienie pod oczami i tuszuje jej niedoskonałości. Efekt utrzymuje się od samego poranka i trwa aż do późnych, nocnych godzin. Zawarte w podkładzie przyjazne dla cery comfort serum zapewnia natychmiastowe nawilżenie, doskonałe krycie oraz wprowadza uczucie lekkości. Witamina E chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, a filtr SPF 20 przed negatywnym wpływem promieni słonecznych. Produkt jak dla mnie jest bardzo wydajny i trwały co dla mnie jest ważne. Aplikacja jest przyjemna, łatwa i szybka. Moim zdaniem ten produkt jak najbardziej jest wart uwagi, zakupu oraz polecenia, także kochane dziewczynki polecam go Wam z czystym sumieniem. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ produkt jest bardzo wydajny i trwały 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ idealnie chroni 
+ długotrwałe pokrycie 
+ aplikacja jest przyjemna, łatwa i szybka 
+ ukrywa cienie pod oczami 
+ tuszuje niedoskonałości 
+ podkład zapewnia natychmiastowe nawilżenie 
+ chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników 
+ chroni przed negatywnym wpływem promieni słonecznych 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ duża dostępność 

Minusy :
- brak


Zachęcam do komentowania jak i do obserwowania bloga :) 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Miałam próbki, ale się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że każdy ma swój gust i szuka ideału. Ja już znalazłam i u mnie się sprawdził. To mój drugi ulubiony podkład.

      Usuń
  2. Niemożliwe, że nie ma żadnych minusów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na prawdę sprawdził się rewelacyjnie.

      Usuń
  3. Miałam go kupić, ale zdecydowałam się na podkład z L'oreala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE