Nivea Soft świeży krem nawilżający

17:53

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje ostatnio odkrycie, którym jest Świeży Krem Nawilżający Soft firmy Nivea, który jakiś czas temu otrzymałam jako upominek do zakupów w mojej ulubionej internetowej perfumerii IPerfumy.pl. Mój produkt jest niepełno wymiarowy, bo ma 50 ml, ale zakupić kremik można w różnych pojemnościach. 


Krem został umieszczony w eleganckim, plastikowym, okrągłym pojemniczku o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność to 50 ml tak jak wspominałam powyżej. Krem ma gładką, kremową konsystencję w barwie mlecznej/białej. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Krem odpowiednio nawilża cerę, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Cera po zastosowaniu tego produktu staje się gładka i przyjemna w dotyku. Moim zdaniem produkt ten jest na prawdę wart uwagi i zakupu. Idealnie spełnia swoje zadania. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Można go stosować nie tylko do twarzy, ale również i do całego ciała. Odpowiednie koi podrażnioną cerę i nie podrażnia skóry. Dla mnie idealny ! Czytałam wiele pozytywnych opinii w internecie na jego temat i muszę przyznać, że osoby, które zrecenzowały ten produkt mają 100% rację. Nivea to znana marka, która ma w swoim asortymencie wiele ciekawych produktów. Od jakiegoś czasu używam produkty właśnie tej firmy m.in. kremy, szampony, odżywki, żele pod prysznic itp. Z tych właśnie produktów jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. W mojej perfumerii znajdę wszystko czego tylko potrzebuję. Staram się używać produktów jednej firmy, ale lubię również testować nowości kosmetyczne oraz niektóre produkty, które miałam okazję wcześniej używać, a co do niektórych powracam. Nivea to marka, która ma mnóstwo wiernych fanów oraz dobrą opinię w internecie, dlatego warto kupować produkty tej, że właśnie marki. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność ( w przypadku pełnowymiarowego produktu )
+ przepiękny i delikatny zapach 
+ idealnie gładka, kremowa konsystencja 
+ odpowiednio nawilża cerę 
+ nie pozostawia tłustego filmu na skórze 
+ szybko się wchłania 
+ skóra po zastosowaniu staje się gładka i przyjemna w dotyku
+ nie powoduje podrażnień 
+ różne rodzaje pojemności 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ szeroka dostępność 

Minusy :
- brak


Kilka słów o firmie :
 Nivea, znana obecnie na całym świecie marka, została założona w Niemczech w 1911 r. Jej początki związane są z osobą farmaceuty, Dr. Oscara Troplowitza, któremu udało się połączyć olej i wodę w stabilny krem. Krem ten był korzyścią nie tylko dla medycyny, ale także dla kosmetologii. Właśnie tak powstał legendarny krem Nivea. Nazwa ta pochodzi od łacińskiego słowa oznaczającego śnieg. Twórca kremu zainspirowany był czystym, białym kolorem. Marka Nivea od początku starała sie tworzyć dobre jakościowo i przystępne cenowo produkty do pielęgnacji skóry. I nadal kontynuuje tę tradycję. Dostarcza na rynek wiele produktów wysokiej jakości. W ofercie marki znajdziemy kremy do twarzy, mleczka do ciała, dezodoranty i wiele innych produktów.

Polecam z czystym sumieniem. Będziecie równie zadowoleni jak ja :) A czy Wy używaliście już tego produktu ? Jakie są wasze wrażenia ?? Odpowiedzi udzielajcie w komentarzu. A tymczasem Was żegnam i do usłyszenia niebawem. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę Wam miłego wieczorku. Buziaki :****

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Lubię go do rąk, a moja mama jest od niego uzależniona ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję ten krem, jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE