Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią & Żel pod prysznic słodkie migdały i biała glinka firmy Bingo SPA

19:52

Witajcie kochani :)
Dzisiaj postanowiłam napisać dla Was jeszcze jeden post, ale tym razem zaprezentuję Wam Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią oraz Żel pod prysznic słodkie migdały i biała glinka, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Bingo SPA. Te produkty możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 5.00 zł. 


Żele zostały umieszczone w eleganckich, plastikowych butelkach o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność obu produktów to 300 ml ( jedna buteleczka ). Konsystencja delikatnie gęsta w barwie pomarańczowej i białej. Zapach bardzo przyjemny jak i delikatny dla nosa. Żele bardzo dobrze się pienią i pozostawiają skórę aksamitnie miękką i przyjemną w dotyku. Produkty odpowiednio oczyszczają, odżywiają jak i odświeżają skórę. Odpowiednie są dla kobiet jak i dla mężczyzn. Produkty dostępne są w różnych wariantach zapachowy, są bardzo tanie  i na prawdę są godne polecenia. 

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+duża pojemność 
+ wydajne i trwałe 
+ piękne i przyjemne zapachy 
+ idealna konsystencja 
+ bardzo dobrze się pienią 
+ pozostawiają skórę odpowiednio nawilżoną, miękką i przyjemną w dotyku
+ idealnie oczyszczają, odżywiają jak i odświeżają skórę 
+ odpowiednie dla kobiet i mężczyzn 
+ różne warianty zapachowe 
+ atrakcyjna cena 
+ szeroka dostępność

Minusy : 
- brak 


Zachęcam Was kochani do komentowania :) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Miałam oba - brzoskwiniowy stosowała ja i kochałam go, a drugi używa mama ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię ogólnie wszystkie produkty Bingo SPA, ponieważ są tanie i dobre.

      Usuń
  2. Nie miałam nic z BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz koniecznie wypróbować kochana :)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE