Ulubieńcy Stycznia 2015

14:29

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje ulubione kosmetyki, których używam na co dzień, a są nimi Ulubieńcy Stycznia. Te kosmetyki zyskały u mnie zaufanie dzięki swojej jakości i wydajności. Dla mnie są jedyne w swoim rodzaju, nie do podrobienia i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. 


Pomadka - Recenzja 
Kredka - Recenzja 
Eyeliner - Recenzja 
Korektor - Recenzja 
Tusz do rzęs - Recenzja 
Podkład - Recenzja 
Puder w kulkach - Recenzja 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ten podkład mam w planach do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta pomadka z eveline, totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam niestety żadnego z tych produktów ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektora kiedyś używałam i polecam :) Nawet dobrze kryje :)

    P.S. zapraszam na mojego bloga, niedługo nowy post :) http://ruda-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubimy ten podkład http://velas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE