Pielęgnacja włosów z kosmetykami firmy Nivea

11:04

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Produkty do pielęgnacji włosów firmy Nivea, których używam na co dzień. Produkty te zakupiłam już dłuższy czas temu w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl. Ceny są niskie i atrakcyjne, dlatego te produkty moim zdaniem warte są zakupu jak i polecenia. 


  1. Nivea Long Repair Odżywka regenerująca do włosów osłabionych i łamliwych 200 ml - 10.89 zł 
  2. Nivea Volume Sensation Odżywka do zwiększania objętości 200 ml - 10.79 zł 
  3. Nivea Diamond Gloss Szampon do włosów osłabionych, bez połysku 250 ml - 10.74 zł 
  4. Nivea Long Repair Ekspresowa Odżywka regenerująca do włosów osłabionych i łamliwych 200 ml - cena 10.89 zł 


Kosmetyki zostały umieszczone w piękne, plastikowe buteleczki o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Konsystencja idealnie gładka, a zapach delikatny i przyjemny dla nosa. Jeżeli chodzi o pojemność to przeważnie są to buteleczki 200-250 ml. O włosy zaczęłam dbać już od pewnego czasu, chciałam koniecznie zmienić ich wygląd. Stosowałam masę różnych produktów ( tych tańszych jak i droższych ) aż w końcu znalazłam kosmetyki przeznaczone idealnie do moich włosów, a są nimi produkty właśnie mojej ulubionej firmy Nivea ( szampony, odżywki ze spłukiwanie oraz odżywki bez spłukiwania w sprayu ). Firma ta zdobyła moje zaufanie już od samego początku jak tylko o niej usłyszałam czyli ładnych parę lat temu. Chciałam mieć włosy idealne tak jak mają aktorki z reklam, które prezentują kosmetyki do pielęgnacji włosów, ale niestety wiem, że to po jakiejś części jest niestety nie możliwe. Moje włosy były rzadkie, pozbawione blasku, z rozdwojonymi końcówkami, przetłuszczające się u nasady i przede wszystkim oklapnięte. Produkty te zakupiłam przez czysty przypadek, ale przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolona z ich stosowania. Moje włosy stały się bardzo miękkie w dotyku dzięki Odżywkom do włosów Nivea Long Repair Odżywka regenerująca do włosów osłabionych i łamliwych oraz Nivea Volume Sensation Odżywka do zwiększania objętości. Moje włosy nabrały blasku, są puszyste/uniesione, a nie oklapnięte jak przedtem. Wyglądają zdecydowanie na zdrowsze, nawilżone i odżywione. Stosując już te odżywki postanowiłam, że Szampon ( Nivea Diamond Gloss Szampon do włosów osłabionych, bez połysku ) jak i Odżywkę w Sprayu ( Nivea Long Repair Ekspresowa odżywka regenerująca do włosów osłabionych i łamliwych ) będę stosowała tej samej firmy, dlatego do kompletu zakupiłam również i te produkty. Cały zestaw jest na prawdę dobry, ponieważ przy regularnym stosowaniu widać efekty. Kosmetyki te od dłuższego czasu zagościły u mnie na stałe i jak na razie nie zamierzam ich zmieniać. Jestem  w pełni przekonana, że dały mi to czego tak na prawdę oczekiwałam. Myślę, że warto je mieć, warto ich wypróbować i warto zakupić. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu tak samo jak i mnie. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ przyjemny i delikatny zapach 
+ włosy po zastosowaniu stają się miękkie i przyjemne w dotyku 
+ łatwo się rozczesują 
+ są pełne blasku 
+ są napuszone ( nie oklapnięte )
+ pełna regeneracja włosów przy dłuższym stosowaniu 
+ idealnie nawilża włosy i odżywia 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ duża i szeroka dostępność 

Minusy :
- brak 


Kilka słów o firmie :
Nivea, znana obecnie na całym świecie marka, została założona w Niemczech w 1911 r. Jej początki związane są z osobą farmaceuty, Dr. Oscara Troplowitza, któremu udało się połączyć olej i wodę w stabilny krem. Krem ten był korzyścią nie tylko dla medycyny, ale także dla kosmetologii. Właśnie tak powstał legendarny krem Nivea. Nazwa ta pochodzi od łacińskiego słowa oznaczającego śnieg. Twórca kremu zainspirowany był czystym, białym kolorem. Marka Nivea od początku starała sie tworzyć dobre jakościowo i przystępne cenowo produkty do pielęgnacji skóry. I nadal kontynuuje tę tradycję. Dostarcza na rynek wiele produktów wysokiej jakości. W ofercie marki znajdziemy kremy do twarzy, mleczka do ciała, dezodoranty i wiele innych produktów.
Zachęcam do komentowania oraz obserwowania bloga. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :)

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE