Organizer na kosmetyki z Biedronki

14:53

Hey kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam się pochwalić moją nową zdobyczą, którą jest Organizer na kosmetyki zakupiony w Biedronce za jedyne 9.99 zł !! Polowałam na niego bardzo długi czas. To idealne i tanie rozwiązanie dla osób, które lubią porządek. 
Dla mnie jest na prawdę super. W końcu wszystkie rzeczy, których potrzebuję znajdują się w jednym miejscu, gdzie panuje pełen ład i harmonia. Jestem bardzo zadowolona z tego nabytku, bo dość długi czas polowałam na coś podobnego i w końcu po dłuższych poszukiwaniach udało mi się go nabyć. 


Co o nich sądzicie ? Podobają Wam się ? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. O, super to sobie wszystko w nim poukładałaś:) Moja mama sprawiła sobie ten sam 'model' jak były dostępne już wcześniej w Biedronce, ale ona ma tam lekki bałagan heheh ;D Ja natomiast mam inny rodzaj, który używam w łazience do przechowywania wacików itd. Super są te organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten akurat nie podoba, ale mam na inny ochotę

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale fajniutki!!przydałby mi sie taki, pozdrawiam i zaprszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, nie wiedzialam ze w biedronce takie rzeczy mozna kupic :D
    Zapraszam do mnie liczę ze zaobserwujesz mojego bloga :) - http://wrblfashn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE