Pomadka ultra nawilżająca Aqua Platinum nr 483 firmy Eveline Cosmetics

21:31

Witajcie kochani :)
Dzisiaj postanowiłam napisać jeszcze jeden post, ponieważ muszę nadrobić troszkę zaległości. Tym razem zaprezentuję Wam Pomadkę ultra nawilżającą Aqua Platinum nr 483, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Eveline Cosmetics. Pomadkę tę możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 10.00 zł.


Pomadka została umieszczona w plastikowym opakowaniu o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu nie jest mi znana z powodu braku informacji na opakowaniu. Kolor nr 483 jest kolorem zbliżającym do koloru naturalnego, cielistego dzięki czemu pięknie prezentuje się na ustach. Konsystencja w sztyfcie o przyjemnym zapachu. Aplikacja jest bardzo łatwa i szybka. Kolor jest bardzo trwały ( utrzymuje się ok. 4 godzin - bez picia i jedzenia ), a sama pomadka bardzo wydajna. Jest to chyba mój ulubiony kolor, a w swojej kolekcji mam ich kilka przy czym ta jedyna najbardziej trafiła w moje gusta. Pomadka odpowiednio nawilża usta oraz nadaję im piękny, głęboki kolor. Myślę, że produkt jak najbardziej wart jest uwagi, polecenia a także zakupu. Z czystym sumieniem polecam. Szeroka gama kolorystyczna ( dostępna w 18 odcieniach ) pozwoli na dobranie odpowiedniego koloru każdej z Was. Idealna na prezent pod choinkę dla znajomej, przyjaciółki czy nawet partnerki. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ idealna konsystencja 
+ odpowiednie nawilżenie i wygładzenie 
+ piękne kolory 
+ bardzo prosta i szybka aplikacja 
+ trwała i wydajna  
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
+ brak informacji o pojemności 




Zachęcam do wyrażania opinii na temat tego produktu jeśli mieliście okazję się już z nim wcześniej spotkać :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mam ją ale niestety ten kolor jest kompletnie nie w moim guście... Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE