Luksusowa trwała szminka 3w1 nr 632 firmy Eveline Cosmetics

20:34

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Luksusową, trwałą szminkę 3w1 o odcieniu 632, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Eveline Cosmetics. Koszt produktu wynosi ok. 13.00 zł.


Szminka została umieszczona w eleganckim, kobiecym opakowaniu w kolorze szczerego złota o estetycznym wyglądzie. Pojemność pomadki niestety nie jest mi znana, ponieważ nie znalazłam takiej informacji na opakowaniu produktu. Konsystencja w sztyfcie o mocnym, wyrazistym kolorze. Szminka ma piękny, żywy i mocno na pigmentowany kolor w odcieniu bordowym podchodzącym pod fiolet co dodaje uroku naszym wargom. Niestety ten kolor zbytnio do mnie nie pasuję jak dla mnie jest za mocny i za bardzo widoczny przy mojej bladej cerze. Niestety do dnia dzisiejszego nie potrafię przyzwyczaić się do tak ostrych i mocno nasyconych kolorów. Jest bardzo trwała i wydajna. W odpowiednim stopniu nawilża oraz nadaje blasku ustom tworząc efekt pomadki i błyszczyka w jednym. Szminka utrzymuje się na ustach ok. 3-4 godzin w między czasie jedząc jak i pijąc, niestety po upływie tego czasu potrzebna jest poprawka. Pomadki te są dostępne w 12 różnych odcieniach także z pewnością każda z Was znajdzie idealny kolor dla siebie. Ja może skuszę się na zakup tej pomadki, ale zapewne w innym kolorze. Jestem pewna, że stanie się ona moim idealnym ulubieńcem. Aplikacja jest dziecinnie prosta i szybka. Opakowanie na kilk sprawia, że bez żadnych oporów możemy wrzucić ją do torebki i na pewno nam się nie otworzy i nie pobrudzi jej wnętrza. Pomadka jest jak najbardziej godna polecenia i zakupu także kochane dziewczyny jeżeli jesteście zwolenniczkami takich oto produktów to musicie ją po prostu mieć !!

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ idealna konsystencja 
+ mocno nasycone kolory 
+ szeroka gama kolorystyczna
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ wydajna i trwała 
+ długo utrzymuje się na ustach 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- nieznana pojemność szminki  


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE