Eveline Color Edition Lakier do paznokci nr 911 i 917

19:41

Witajcie kochani po dłuższej przerwie. 
Właśnie dzisiaj dostarczyli mi naprawiony komputer więc wybaczcie mi chwilę nieobecności. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować piękne lakiery do paznokci Color Edition o numerach 911 i 917, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Eveline Cosmetics. Lakiery do nabycia w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 10.00 zł za sztukę. 


Lakiery zostały umieszczone w eleganckich, szklanych buteleczkach o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 12 ml. Kolory, które otrzymałam to 911 ( bordowy ) oraz 917 ( słodki róż ). Konsystencja idealnie gęsta ( nie za gęsta i nie za rzadka - w sam raz ) o wyrazistym zapachu. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi w szybki jak i łatwy sposób zaaplikujemy lakier na powierzchni płytki paznokciowej. Lakier bardzo szybko zasycha i nie pozostawia żadnych smug. Na paznokciach utrzymuje się ok. 2-3 dni. Jest bardzo wydajny, ale czy trwały to nie byłabym tego pewna, gdyż po kilku dniach się ściera i odpryskuje. Wystarczą dwie warstwy lakieru, aby idealnie pokryć całą płytkę paznokcia. Szeroka gama kolorystyczna pozwala na wybranie odpowiedniego koloru dla siebie. Myślę, że lakier wart jest uwagi. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja 
+ precyzyjny pędzelek
+ łatwa aplikacja 
+ szybko schnie 
+ wystarczą dwie warstwy 
+ wydajny 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- po upływie 3 dni lakier ściera się i odpryskuje 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. śliczne kolorki.
    osobiście cie lubię lakiery w małych opakowaniach. po pierwsze raczej zdążę zużyć zanim zgęstnieje a po drugie często kupuję nowe - więc nie szkoda wywalić stary jeśli zostało go niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten sam lakier, będę jutro testowała :) Do tej pory używałam tylko Minimaxów z Eveline i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE