Body Glam Luksusowy Jedwab do ciała firmy Eveline Cosmetics

16:33

Witajcie kochani :)
Przed Świąteczna atmosfera daje się we znaki, jutro Święta !! Wszystko co miałam dzisiaj zrobić już zrobiłam, dlatego zabieram się do pisania nowej recenzji. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować cudowny Luksusowy Jedwab do ciała Body Glam, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Eveline Cosmetics. Produkt ten możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 17.00 zł. 


Nowa linia luksusowych jedwabiów do ciała Body Glam Argan od Eveline Cosmetics to innowacyjny produkt na rynku. Jedwab został umieszczony w eleganckiej, plastikowej butelce o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 245 ml. Konsystencja idealnie gęstwa o bardzo delikatnym i przyjemnym zapachu. Linia składa się z Luksusowego jedwabiu do ciała oraz Luksusowego jedwabiu do ciała ze złocistym pyłem. Nowy balsam do ciała o jedwabistej konsystencji sprawia, że skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku. Formuła z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym i ekstraktem z czystego jedwabiu zmysłowo rozświetla skórę, pozostawiając ją pełną promiennego blasku. Aplikacja jest bardzo szybka i prosta. Doskonale nawilża, ujędrnia i poprawia elastyczność naskórka. Błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Zachęcam Was do zakupu jak i komentowania ;)

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ produkt bardzo wydajny i trwały
+ idealnie gęsta konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ po zastosowaniu skóra staje się jedwabiście gładka, jędrna i pełna blasku 
+ rozświetla skórę pozostawiając ją pełną promiennego blasku
+ bardzo łatwa i szybka aplikacja 
+ doskonale nawilża, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry 
+ szybko się wchłania 
+ testowany dermatologicznie 
+ nie pozostawia tłustego filmu na skórze 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
+ brak 


Z oka­zji Świąt Bo­żego Na­ro­dze­nia pra­gnę zło­żyć wszyst­kim moim Czy­tel­ni­kom, którzy odwiedzają mojego bloga regularnie bądź przypadkowo ser­deczne ży­cze­nia: zdro­wia, ra­do­ści, speł­nie­nia marzeń, a przede wszyst­kim praw­dzi­wej mi­ło­ści. Aby każdy dzień był dniem niezwy­kłym, w któ­rym można uczy­nić wiele do­bra dla sie­bie jak i dla in­nych. Niech Gwiazda Be­tle­jem­ska roz­ja­śnia drogi, na­peł­nia wiarą oraz umac­nia ła­ską na cały 2015 rok. Bło­go­sł­wio­nego i ro­dzin­nego czasu świąt Na­ro­dze­nia Pańskiego oraz Szczęśliwego wskoku do 2015 roku !! 


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mam go, mnie jakoś nie zachwyca, ale zły nie jest:)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE