Święta, Święta idą Święta !!

12:43

Witajcie kochani :)
Powolutku, małymi krokami zbliżają się magiczne Święta. Pora, w której panuje przemiła, świąteczna atmosfera. Uwielbiam tę porę roku !! Strojenie domu, choinki, lepienie bałwana i w ogóle strojenie każdego kąta mieszkania sprawia mi na prawdę wiele radości, a tym bardziej gdy widzę jakie zaangażowanie ma mój synek do Świąt Bożego Narodzenia. Mimo tego, że od 6 lat mam złe wspomnienia związane ze śmiercią mojego taty to podchodzę do tego wydarzenia pozytywnie, ze względu na mojego synka. Nie chcę aby widział mnie w tym dniu smutną czy też przygnębioną - staram się zamienić mój ból w szczęście, który daje mi moje dziecko.  Wigilię, którą spędziłam dokładnie prawie 6 lat temu zapamiętam do końca życia ( mój tata miał pogrzeb dokładnie w Wigilię - zmarł na raka ). Trudne przeżycie, które daje się we znaki każdego roku. Ból i strata bliskiej osoby sprawia, że Święta już nie wyglądają tak samo, mimo tego życie toczy się dalej i trzeba z tym jakoś żyć. Jak co roku pragniemy sprawić naszym bliskim niesamowity prezent pod choinkę, co nie dla wszystkich jest lada wyzwaniem. Niekiedy mamy problemy z wybraniem odpowiedniego prezentu dla bliskiej nam osoby. Ja z tym problemu nie mam żadnego. Wiem co kupić, aby trafić w gust mojej rodziny. Prezenty zawsze staram się kupić o wiele wcześniej, gdyż później zazwyczaj nie mam na to czasu, tym bardziej, że niebawem czekam mnie remont mieszkania, to wolałam się w nie zaopatrzyć już teraz, aby mieć to po prostu z głowy. Wiele ciekawych Zestawów Świątecznych możecie zakupić w niskich cenach w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej. Wybór jest na prawdę niesamowity, a ceny atrakcyjne i bardzo przystępne. Z pewnością każdy z Was znajdzie idealny prezent pod choinkę dla siebie jak i dla swoich bliskich. W prawdzie zostało mi jeszcze kilka prezentów do kupienia, ale te zakupie już w sklepie stacjonarnym podczas zakupów świątecznych.

1. L'Oréal Paris Triple Active zestaw kosmetyków I.


2. Nivea Body Shower Milk zestaw kosmetyków I.


3.  Nivea Mild zestaw kosmetyków III.


4. Nivea Mild zestaw kosmetyków IV.


Czas Świąt Bożego Narodzenia to niezwykły, magiczny, a nade wszystko przesycony głęboką symboliką okres, który w naszej pamięci przywołuje wspomnienia pełne ciepła, emanujące atmosferą radości i miłości. Jednak czy wyobrażalibyście sobie kiedykolwiek okres Świąteczny pozbawiony choinki, prezentów, świątecznych ozdób czy też stołu zastawionego dwunastoma tradycyjnymi potrawami? Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista, niemniej warto zwrócić uwagę na fakt, że to właśnie dzięki niezwykłym atrybutom wigilijnym, okres Świąt Bożego Narodzenia obdarzony jest jedynym, niepowtarzalnym klimatem. Zachęcamy więc Was do bliższego przyjrzenia się atrybutom tego święta. Gdy na niebie pojawi się pierwsza gwiazdka, to znak, że czas Wigilijnej wieczerzy należy do rozpoczętych. Pierwsza Gwiazdka stanowi bowiem bezpośrednie nawiązanie do Gwiazdy Betlejemskiej, którą ujrzeli Mędrcy ze Wschodu, czyli po prostu trzej, zmierzający do Betlejem, Królowie. Jak już zostało to wspomniane, wigilijne prezenty znajdujemy oczywiście pod świątecznym drzewkiem. Przynoszone, zgodnie ze Świąteczną tradycją, przez ubranego w czerwony strój, świętego Mikołaja – podarki, rokrocznie wywołują szerokie uśmiechy nie tylko na buziach dzieci, ale również na twarzach dorosłych. To właśnie na ten piękny moment niespodzianki przychodzi nam czekać przez cały, okrągły rok.

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE