Moja Świąteczna Wish Lista

15:07

Witajcie kochani ;)
Dzisiaj post związany z prezentami Świątecznymi !!
Jak każdy z nas marzy o wielu rzeczach, które są niedostępne w zasięgu ręki bądź po prostu nas na nie nie stać. Świąteczna Wish Lista rośnie z dnia na dzień, gdyż Święta zbliżają się wielkimi krokami. Ja już swoją listę zdążyłam ogarnąć więc najbardziej potrzebnymi rzeczami, które bardzo chciałabym mieć są :

1. Lustrzanka Nikon D3200

2. Biała Toaletka  


3. Biały puszysty dywan


4. Lusterko Kosmetyczne 


5. Organizer na kosmetyki


6. Stojak na biżuterię  


7. Zestaw pędzli 

To jest moja Wish Lista Świąteczna :) Mam nadzieję, że moje marzenia wkrótce się spełnią i życzę Wam również tego samego kochani !!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Lusterko podobne dostaniesz w Ikei, a stojaki na biżuterki widziałam w Nanu Nana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE