Kostki zapachowe Aroma Room

12:34

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować niesamowite Kostki Zapachowe, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Aroma Room. Kostki możecie zakupić na stronie internetowej Producenta w cenie 1.50 zł za jedną kosteczkę ( w opakowaniu znajduje się 5 kostek zapachowych ). 



Kosteczki zostały umieszczone w papierowe opakowanie o estetycznym jak i ciekawym wyglądzie. Pojemność opakowania to 5 kosteczek w tym samym zapachu. Ja otrzymałam 6 wersji zapachowych m.in. kiwi, arbuz, wanilia, bambus i grejpfrut, malina oraz lawenda. Każdy z nich pachnie niemiłosiernie. Ja swoje kosteczki postanowiłam rozpuścić w kominku. Rozpuszczają się błyskawicznie, a zapach roznosi się po całym mieszkaniu przez długi czas. Na pierwszy ogień wzięłam mój ulubiony zapach ,, arbuza ". Jestem zachwycona działaniem tych małych zapachowych kosteczek. Polecam z czystym sumieniem, są tanie, wydajne i przede wszystkim trwałe. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajne i trwałe 
+ szeroki wybór zapachowy 
+ szybko się rozpuszczają 
+ zapach roznosi się po całym mieszkaniu
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak 



Zachęcam do obserwowania :)

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE