Zestaw do nakładania masek ( miska, 3 miarki, szpatułka i pędzelek ) firmy Cosmos SPA

10:59

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować mój nowy gadżet, który jest Zestaw do nakładania masek, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Cosmo SPA. W zestawie znajdziemy miskę, trzy miarki, szpatułkę oraz pędzelek. Zestaw możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 15.99 zł. 


Zestaw został umieszczony w plastikowym, przezroczystym opakowaniu o bardzo estetycznym wyglądzie. Do wyboru mamy 4 kolory : zielone jabłuszko, słodki róż, dojrzała pomarańcza oraz błękitne niebo. Mój kolor to oczywiście słodki róż. Taki zestaw jest bardzo praktyczny jak i pożyteczny, ponieważ przydaje się do rozrabiania jak i nakładania masek algowych, masek zmywalnych typu glinki i inne oraz farb. Miseczka jest wykonana z silikonu o wymiarach 8x6 cm. Maseczka jest częstym gościem w moim domu i mam ich niezły zapas, ale zawsze brakowało mi odpowiedniego zestawu do ich rozrabiana. Teraz już nie mam z tym kłopotu, bo zestaw przydaje mi się do wszystkiego. Polecam ten produkt do salonów kosmetycznych oraz jaki i dla osób, które uwielbiają mieć w domku swoje małe spa. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ piękne, żywe kolory
+ praktyczny i poręczny
+ wykonany z wysokiej jakości materiałów
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania :) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Hej - Jestem tutaj po raz pierwszy ;) Bardzo spodobała mi się ta miseczka do nakładania masek- prezentuję się super i na dodatek ta niska cena przyciąga ;) Pozdrawiam ;)
    oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo praktyczny zestaw, prawie każdemu by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE