Kallos Gogo Szampon regenerujący do włosów suchych i łamliwych

14:17

Witajcie moi kochani :)
Z góry bardzo Was przepraszam za chwilową nieobecność. Niestety w szkole miałam trochę materiałów do nadrobienia i musiałam to wszystko sobie jakoś poukładać, ale już jestem i wracam do Was z wielkim zapałem. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Szampon regenerujący do włosów suchych i łamliwych firmy Kallos Gogo, który jakiś czas temu zakupiłam w mojej ulubionej Perfumerii IPerfumy.pl. Produkt ten możecie zakupić w Sklepie Internetowym w cenie 8.41 zł, gdzie dostępna jest szeroka gama produktów właśnie tej firmy ( szampony, odżywki, maseczki itp. ).


Szampon został umieszczony w plastikowej tubie o bardzo ciekawym, kobiecym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 200 ml. Konsystencja idealnie gęsta w barwie przezroczystej. Zapach delikatny i bardzo przyjemny dla nosa. Szampon przeznaczony jest dla włosów suchych jak i łamliwych. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka, no i na tym etapie kończą się zalety produktu. Szampon się w ogóle nie pieni. Nie wiem dlaczego, ale ten szampon jednak nie przekonał mnie do siebie - nie jestem z niego zbytnio zadowolona czy zachwycona. Skusiła mnie niska cena, kolorowe opakowanie i przeznaczenie dla zniszczonych włosów. Kupiłam, przetestowałam i niestety wrażenia mam następujące - bardzo często zmieniam szampony i bardzo dużo ich już zużyłam, bez odżywki przy rozczesywaniu wyrwałam sobie chyba połowę włosów - ten szampon strasznie je plącze a rozczesanie ich to po prostu tragedia. Jeżeli chodzi o odświeżenie włosów - odświeża je, ale na bardzo krótki czas. Włosy po umyciu są miękkie i gładkie choć troszkę przyklapnięte - tego efektu nie lubię najbardziej. Jak dla mnie zwykły szampon, nie zachwyca, ale też nie widzę powodu by wyrzucić go do kosza. Jak opisałam Szampon ma swoje wady jak i zalety, jednak moim zdaniem nie jest wart zakupu dlatego nie polecam, ponieważ za tą cenę możemy kupić znacznie lepszy szampon innej firmy, z którego będziemy zadowolone. 

Kilka słów o firmie :
Akademia Kallos powstała z myślą o fryzjerach którzy poszukują dobrych jakościowo produktów w konkurencyjnej cenie. Szkolenia będą się odbywały w hurtowniach regionalnych. 
Organizatorem szkoleń jest Beata Gozdalska tel. 519 728 076 mail hurt@dlm.net.pl.
Każdy uczestnik szkolenia po jego ukończeniu otrzyma certyfikat oraz drobny upominek.
Prowadzące szkolenia są doświadczonymi fryzjerkami . Informacja na temat naszych szkoleniowców jest umieszczona na stronie internetowej Producenta. 


Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ konsystencja idealnie gęsta 
+ zapach przyjemny jak i delikatny dla nosa
+ przeznaczony do włosów suchych i łamliwych
+ włosy są miękkie i gładkie 
+ bardzo prosta aplikacja 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- w ogóle się nie pieni
- włosy po zastosowaniu bez odżywki strasznie się plączą
- odświeża, ale na bardzo krótki czas
- włosy są oklapnięte 


Zachęcam do obserwowania jak i wyrażania swoich opinii :) każdy komentarz mile widziany. Mam nadzieję, że moje recenzje są dla Was przydatne i czerpiecie z nich jakieś cenne informacje.  A czy Wy posiadacie jakieś swoje ulubione Perfumerie Internetowe czy wolicie robić zakupy w sklepach stacjonarnych ?? Odpowiedzi umieszczajcie w komentarzach :) A tymczasem życzę Wam miłego tygodnia i buziaki :**** Do następnego !!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Maski z tej firmy mam i sobie cenię. Ale szamponu nie miałam. Jeżeli włosy są obciążone to akurat dla mnie dobrze. Mam z Dużo objętość. Ciekawy post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że taka kiepska :( mam długie włosy i nie lubię, gdy się plączą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE