Czarne mydło na bazie czarnych oliwek, oleju oliwnego i różanego firmy Cosmo Spa

12:01

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Czarne mydło na bazie czarnych oliwek, oleju oliwnego i różanego, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Cosmo SPA. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 11.99 zł. 


Mydło zostało umieszczone w eleganckie, plastikowe opakowanie o ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 100 g. Masło ma konsystencję przypominającą marmoladę w barwie ciemnej. Produkt posiada bardzo charakterystyczny zapach. Mydło odpowiednio peelinguje, intensywnie oczyszcza, wygładza oraz odżywia. Produkt przeznaczony jest do twarzy jak i ciała. Mydło jest bardzo skuteczne i łagodne. Zawarte w mydle naturalne składniki czynne trawią martwy naskórek, oczyszczają skórę z toksyn i zanieczyszczeń. Skóra po zastosowaniu staje się wygładzona, wolna od toksyn, zanieczyszczeń i martwych komórek. Produkt bardzo intensywnie odżywia skórę i działa przeciwzmarszczkowo. Nie podrażnia bardzo wrażliwej, nawet naczynkowej i alergicznej skóry. Aplikacja jest bardzo prosta, szybka i łatwa. Produkt nie posiada konserwantów ani innych sztucznych dodatków. Myślę, że ten produkt jest wart uwagi jak i swojej ceny. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja
+ charakterystyczny zapach 
+ odpowiednio peelinguje 
+ intensywnie oczyszcza
+ wygładza i odżywia
+ skuteczne i łagodne 
+ intensywnie odżywia 
+ działa przeciwzmarszczkowo 
+ nie podrażnia 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do wyrażania swoich opinii :) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Planowałam kupić sobie takie mydełko, i teraz mnie juz przekonałaś. Mam pytanie, czy Ty go używasz przy codziennej kąpieli ciała? Czy tylko twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam go tylko do twarzy :) zazwyczaj przed kąpielą bądź w jej trakcie.

      Usuń
  2. stosowałam czarne mydło. bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE