Zestaw do zdobienia paznokci Pierre Rene

15:31

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem nieco się zmieniła - na dobre. Ciepłe promienie słońca oraz bezchmurne niebo dają mi możliwość do dalszego produkowania się. 
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam Zestaw do zdobienia paznokci, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Pierre Rene. Cena takiego zestawu wynosi ok. 7.00 zł. 


W jedynym opakowaniu znajdziemy 3 mini lakiery w różnych kolorach. Ja otrzymałam Nr 01 Urban Diva, Nr 02 Ny By Night, Nr 03 City Tiger, Nr 04 Street Graffiti. W sumie otrzymałam 12 sztuk ( 4 zestawy ) z czego każda ma 2 ml pojemności. Lakiery zostały umieszczone w maluśkich, szklanych buteleczkach o estetycznym jak i ciekawym wyglądzie. Konsystencja idealna - nie za gęsta i nie za rzadka. Dzięki małemu pędzelkowi w łatwy i szybki sposób pokryjemy całą płytkę paznokcia bez wyjeżdżania za skórki. Lakier na paznokciach utrzymuje się 4-5 dni. Po tym czasie się niestety ściera i odpryskuje. U mnie taki efekt, a nie inny, gdyż codziennie wykonuję zadania związane z domem czyli sprzątanie, mycie naczyń, pranie itp, więc może dlatego lakier szybciej mi odprysł. Mimo tego i tak jestem zadowolona z efektu jaki można uzyskać. Sposobów na idealny manicure jest na prawdę wiele. Sporo różnych kombinacji i wzorów, które możemy stworzyć dzięki tym miniaturkom. Lakier w ekstremalnym tempie zasycha na paznokciach. Niestety mojego manicure nie mogę Wam niestety zaprezentować na swoich paznokciach, gdyż są bardzo zniszczone i łamliwe co brzydko wygląda, ale jak tylko doprowadzę swoje pazurki do konkretnego stanu na pewno się Wam nimi pochwalę. Myślę, że cena za którą możemy zakupić ten świetny zestaw jest bardzo atrakcyjna, bo lakiery są dosyć wydajne i trwałe. Mimo tego, że są małe mamy pewność, że zdążymy je zużyć zanim się popsują. Idealne dla osób, które potrzebują świetnego looku na jakieś wyjście, wesele czy nawet imprezę. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ pojemność 
+ idealna konsystencja
+ mały, praktyczny i precyzyjny pędzelek
+ długo utrzymuje się na paznokciach 
+ wiele sposobów na cudowny manicure
+ różne kombinacje 
+ szybko zasycha
+ duży wybór kolorystyczny
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Szkoda, że nie pokazałaś nic na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej w poście :)
      ,,Niestety mojego manicure nie mogę Wam niestety zaprezentować na swoich paznokciach, gdyż są bardzo zniszczone i łamliwe co brzydko wygląda, ale jak tylko doprowadzę swoje pazurki do konkretnego stanu na pewno się Wam nimi pochwalę".

      Usuń
  2. Cena świetna,można poeksperymentować z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena super. myślę, że się skusze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE