Trwała Ziołowa Farba do włosów Herbatint

11:00

Witajcie kochani :)
Dzisiejszy pościk będzie troszkę z innej beczki, a mianowicie o Trwałej Ziołowej Farbie do włosów nr FF2 kolor Purpurowa Czerwień, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Herbatint. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 39.99 zł. 



Farba została umieszczona w kartonowym pudełku o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 135 ml. W opakowaniu znajdziemy 1 buteleczkę żelu koloryzującego 60 ml, 1 buteleczkę emulsji Glycol Developer 60 ml, 1 saszetkę Królewskiej odżywki w kremie lub szamponu normalizującego 15 ml oraz instrukcję użycia w j. polskim. Zastanawia mnie jednak fakt, iż w pudełku niestety nie znalazłam rękawiczek co jest bardzo dziwne przy takim produkcie. Zazwyczaj jak kupowałam farbę w Drogerii zawsze znalazłam parę rękawiczek. Dobrze, że miałam rękawiczki zapasowe, które znalazłam gdzieś w kącie. Farba nie zawiera amoniaku - specjalna opracowana formuła na bazie wyciągów ziołowych i białek. Farba zdecydowanie daje naturalny i intensywny efekt na włosach. Dzięki unikalnemu składowi farba trwale barwi włosy nie niszcząc ich. Ma właściwości wzmacniające, zdrowy i świetlisty połysk włosów nie wytwarza nadmiernie jednolitego koloru, często kojarzonego chemicznymi kolorantami. W trakcie nakładania farby działa kojąca na skórę głowy. Wzmacnia oraz chroni włosy, poprawia kondycję i przyczynia się do dłuższego utrzymywania koloru. Farba dzięki bogatemu składowi zapewnia lepsze krycie i wpływa na długotrwałość koloru. Pielęgnuje skórę głowy, bogaty we flawonoidy oraz olejki eteryczne. Ogólne wrażenie z produktu bardzo dobre. Jest warta swojej ceny tylko zastanawia mnie ten fakt dlaczego w pudełku nie znalazłam rękawiczek ?? Nie mam pojęcia, może jakaś wadliwa seria. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ instrukcja w j. polskim
+ farba nie zawiera amoniaku
+ daje naturalny i intensywny kolor
+ nie niszczy włosów 
+ wzmacnia i nadaje włosom połysk
+ działa kojąco na skórę głowy
+ poprawia kondycję i długotrwale utrzymuje kolor
+ zapewnia lepsze krycie 
+ dobry skład
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy : 
- brak rękawiczek 



Zachęcam do obserwowania jak i do zakupów na www.herbatint.pl oraz www.sklep.herbatint.pl  :) 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nigdy nie używałam takiej farby... wgl dawno na mojej głowie nie było żadnego koloru.
    Ps. u mnie na blogu rozdanie. zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE