Pomadka do ust Classic - Colours Festival

21:26

Witajcie moi mili :)
Zbliża się noc, a ja nie mogę zmrużyć oka :( 
Postanowiłam napisać specjalnie dla Was jeszcze jeden pościk, ale tym razem o Pomadce do ust Classic - Colours Festival, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Hean. Pomadkę możecie zakupić na stronie internetowej Producenta w cenie 12.99 zł.


Pomadka została umieszczona w eleganckim, plastikowym opakowaniu o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 4,5 g. Pomadka intensywnie nawilża i wygładza naskórek ust, nadając im piękny i żywy kolor. Gama kolorystyczna jest szeroka, bo aż 30 kolorów do wyboru także każda z Was znajdzie ten idealny dla siebie. Ten produkt zawiera filtry ochronne UVA  UVB co jest dla mnie niezmiernie ważne. Pigmentacja jest po prostu boska w życiu nie miałam tak intensywnej szminki. Pomadka nie jest ani miękka an twarda - jest po prostu w sam raz. Nie łamie się, a aplikacja jest bardzo prosta. Jeżeli chodzi o trwałość to na ustach trzyma się ok. 3-4 godzin, później trzeba ponownie nią machnąć. Nie wysusza ust ani nie klei się. Dla mnie idealna. Nie sądziłam, że ten kolor będzie mi pasować tym bardziej, że mam jasną karnację, ale jednak muszę zmienić zdanie - pasuje idealnie mimo moich małych warg. Jest warta uwagi jak i zakupu dlatego polecam !!

Plusy :
+ eleganckie opakowanie
+ duża pojemność
+ intensywne nawilżenie oraz wygładzenie
+ żywy kolor
+ szeroka gama kolorystyczna
+ zawiera filtry ochronne
+ mocna pigmentacja 
+ nie łamie się 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ nie wysusza
+ nie klei się 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- trwałość 


Zachęcam do obserwowania :)

You Might Also Like

4 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE