Naras Palette Paleta kosmetyków do makijażu duża

16:21

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją jedną z ulubionych Palet Kosmetycznych do makijażu firmy Naras, którą zakupiłam jakiś czas temu w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej za 39.48 zł. Jak wiecie w swoim posiadaniu mam 2 paletki, poprzednią zakupiłam w Chińczyku chyba za 12.00 zł . Może jest troszkę mniejsza i ma mniej cieni w zestawie, ale jest rewelacyjna. Tanie nie oznacza, że jest gorsze, a ja uwielbiam testować kosmetyki z niższej półki. 


Cienie zostały umieszczone w plastikowej, czarnej palecie o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pudełko jest dosyć wytrzymałe i solidnie wykonane. Niestety nie wiem jaka jest pojemność owego produktu, gdyż takiej informacji nie znalazłam ani na palecie, ani w opisie produktu na ich stronie internetowej. W paletce znajduje się małe lusterko oraz dwa aplikatory do makijażu, które możemy użyć do cieni. W palecie znajdziemy 78 różnych cieni do powiek, błyszczyków do ust oraz róży do policzków. Duża gama kolorystyczna pozwala na kombinowanie z makijażem. Kolory są żywe i piękne. Paletą możemy wykonać makijaż dzienny jak i makijaż wieczorowy. Cienie bardzo długo utrzymują się na powiekach. Nie osypują się, nie załamują ani nie kruszą - spokojnie trzymają się cały dzień bez użycia bazy. Są trwałe i bardzo wydajne. Jestem zadowolona również z róży, które zostały umieszczone w palecie. Też są dobrej jakości i super malują policzki. Błyszczyki ujdą w tłoku, chociaż rzadko ich używam, bo nie lubię malować ust błyszczykami - wolę pomadki bądź szminki ( po prostu nie lubię jak coś mi się klei na ustach ). Ogólne wrażenie z paletki jest pozytywne. Uwielbiam takie zestawy, gdy wszystko jest w jednym miejscu i nie muszę ich godzinami szukać w kosmetyczce czy torebce. Takie paletki to super pomysł dla osób, które lubią utrzymać porządek. Idealnie nadają się również na prezent. Cena jest atrakcyjna i przystępna tylko z dostępnością są małe problemy, gdyż zakupić ją możemy tylko i wyłącznie w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl. Myślę, że produkt jest wart swojej ceny jak i zakupu. Ja jestem bardzo zadowolona z jej posiadania i na pewno zakupię ją jeszcze nie raz. Chociaż pewnie troszkę czasu minie zanim ją całkowicie zużyje. Zachęcam Was do wypróbowania. 

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża ilość kosmetyków 
+ wszystko w jednym miejscu
+ szeroka gama kolorystyczna
+ w zestawie lusterko oraz dwa aplikatory do makijażu
+ żywe i piękne kolory
+ cienie bardzo długo się utrzymują 
+ cienie nie osypują się i nie załamują
+ nie kruszą się 
+ są bardzo trwałe i wydajne 
+ są dobrej jakości
+ idealna na prezent 
+ atrakcyjna i przystępna cena 

Minusy :
- dostępność 


Zachęcam Was kochani do obserwowania jak i wyrażania swoich opinia na temat danego produktu. 
A czy wy używacie takich paletek do makijażu ?? Jeśli tak to jakie są wasze ulubione i jakie możecie polecić ? 
PS : Kochane jeśli wiecie gdzie mogę zakupić fajne przezroczyste, pojemniczki do kosmetyków w niższych cenach to umieśćcie linki w komentarzu. Za każdy link bardzo dziękuję !! Muszę w końcu znaleźć jakiś organizerek aby uporządkować swoje pojedyncze kosmetyki :) 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. calkiem fajna.ja ja w tamtym roku kupilam na allegro paletę Queen Style i korzystam z niej do dziś.Jedyna wada jest to ze niektore kolory sie powtarzaja i są tylko perlowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Wczoraj dostałam tę paletkę w prezencie:-) Wygląda naprawdę pięknie. Cieszę się, że znalazłam pozytywną opinię dotyczącą jakości cieni, bo o to się trochę obawiałam. Wkrótce sama ja przetestuję. Zapraszam na mojego bloga: http://perfumyikosmetyki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie są matowe czy nie tylko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak delikatnie są matowe - nie świecą się na powiekach :)

      Usuń
  4. Wonderful post! We are linking to this particularly great
    content on our website. Keep up the good writing.
    Also visit my web-site ; www.jamoneselchato.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE