Żelowy krem nawilżający do skóry z problemami firmy Dermacol

21:48

Witajcie moi kochani ;)
Dzisiaj przyleciałam do Was z nowym pościkiem, bo dawno nic nie dodawałam. Tym razem zaprezentuję Wam niezwykły Żelowy Krem nawilżający do skóry z problemami firmy Dermacol, który zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl za kwotę 18.01 zł. 


Żelowy krem został umieszczony w eleganckiej, plastikowej tubie o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 50 ml. Idealna gęsta, żelowa konsystencja w kolorze białym/mlecznym o przyjemnym, świeżym i orzeźwiającym zapachu. Krem jest odpowiednio tłustawy dzięki czemu idealnie nawilża skórę twarzy. Po zastosowaniu cera staje się aksamitnie miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Łatwa aplikacja pozwala na szybkie i łatwe naniesienie odpowiedniej ilości żelowego kremu na skórę twarzy. Ten krem przeznaczony jest dla skóry z problemami takimi jak trądzik, przebarwienia itp. Przy regularnym stosowaniu ( ja stosuję go rano i wieczorem ) widać minimalne efekty. Świetnie radzi sobie z trądzikiem - wysusza krostki i wypryski dzięki czemu skóra staje się czysta i promienna. Bardzo długo szukałam odpowiedniego preparatu, dzięki któremu moja skóra będzie nieskazitelnie czysta. Używałam już bardzo wiele różnych produktów, ale żaden z nich nie przyniósł zadowalających efektów. Kupowałam te tańsze zamienniki jak i te droższe z myślą, że któryś z nich będzie tym idealnym i spełni wszystkie moje oczekiwania w 1oo%. Ostatnio używałam preparatu w tubce na pryszcze Bioliq ( nowość w patekach ), z początku było widać małe efekty, ale po dłuższym czasie preparat po prostu sobie nie radził. Wypryski powracały, a najwięcej ich jest wtedy, gdy zbliża się miesiączka - Szoook !! Dosłownie eksplozja na całej twarzy, a także i na szyi czy dekolcie. Z tego produktu jestem nawet troszkę zadowolona. Wysusza wszystkie pryszcze i usuwa je oraz zapobiega powstawaniu nowych. Wiadomo, że krem wszystkich od razu nie usunie, ale widać, że na twarzy robi się ich coraz mniej i mniej co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że ten produkt będzie spełniał swoje zadanie do końca i że wypryski zniknął raz na zawsze, albo chociaż częściowo, wtedy jeden problem miałabym z głowy. Jeśli tak będzie to chyba pozostanę przy nim na stałe. Cena nie jest tragiczna, ale za to z dostępnością jest gorzej. Ten krem możecie tylko nabyć właśnie w Perfumerii IPerfumy.pl ( przeszukałam cały internet i nigdzie nie mogłam znaleźć tego produktu ). Myślę, że ten kremik jest wart uwagi jak i zakupu dlatego polecam !! Jeśli wasza cera jest problematyczna i macie identyczne problemy jak ja to zachęcam Was do wypróbowania. Myślę, że Wam również przypadnie do gustu i nie zamienicie go na żaden inny. Polecam !!!

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ idealna, gęsta, żelowa konsystencja
+ przyjemny i świeży zapach 
+ odpowiednio tłusty, dzięki czemu idealnie nawilża skórę twarzy
+ cera staje się przyjemna w dotyku i aksamitnie miękka
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ krem przeznaczony dla skóry problematycznej 
+ świetnie radzi sobie z trądzikiem 
+ wysusza i usuwa krostki, pryszcze oraz zaskórniki 
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- dostępność


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania mojego bloga :) Każdy komentarz jak i nowa osóbka obserwująca mile widziany. Buziaki i do następnego posta !! Paaaa :****

You Might Also Like

2 komentarze

  1. niestety ae kosmetyki dermacol w skladzie posiadaja alkohol,wiec to wysusza wypryski ale w nadmiarze wysuszy tez skore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE