Szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy do włosów tłustych firmy Balneo Kosmetyki

15:07

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować Szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy do włosów tłustych, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Balneo Kosmetyki. Cena produktu wynosi 28.00 zł. 


Szampon został umieszczony w plastikowej butelce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 200 ml. Konsystencja gęsta w kolorze przezroczystej pomarańczy. Zapach bardzo owocowy i przyjemny dla nosa. Produkt zawiera wiele różnych składników, które mają swoją indywidualną funkcję. Znajdziemy tam najsilniejszą na świecie wodę siarczkową, borowinę, białą wierzbę, mydlnicę lekarską oraz octopirox - substancję czynną będącą kompleksem soli organicznych o aktywnym działaniu przeciwgrzybiczym. Skutecznie likwiduje łupież i zapobiega jego powstawaniu oraz chroni przed nadmiernym przetłuszczaniem się skóry głowy. Szampon odpowiednio się pienie i wystarczy go nie wiele, aby móc pokryć całe włosy. Zalecane stosowanie 3-4 razy w tygodniu. Produkt jest przyjazny dla skóry, zawiera naturalny olejek grejpfrutowy. Nie zawiera barwników. Myślę, że wart jest zakupu, bo na moje włosy działa idealnie. Mam włosy z tendencją do częstego przetłuszczania się i próbowałam już wiele preparatów na tę właśnie istotną dolegliwość. Co drugi dzień muszę myć włosy, a chciałabym myć je rzadziej. Cena troszkę mnie zniechęca, bo za 28 zł mam 3-4 szampony o tej samej pojemności, ale pomyślę o zakupie tego produktu. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ duża pojemność 
+ idealna konsystencja 
+ dobrze się pieni 
+ zawiera wiele różnych składników 
+ skutecznie likwiduje łupież 
+ zapobiega powstawaniu łupieżu
+ chroni przed nadmiernym przetłuszczaniem się skóry głowy
+ produkt przyjazny dla skóry
+ nie zawiera barwników
+ dostępność

Minusy :
- cena 


Zachęcam do obserwowania i komentowania ;) 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE