Sierpniowe Nowości

20:19

Dzisiaj w poście spora dawka Sierpniowych Nowości, zamówionych jak zwykle w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl 
Tym razem w paczce znajdowały się przede wszystkim produkty codziennego użytku dla mnie jak i moich bliskich. Mam nadzieję, że takie Sierpniowe, kosmetyczne nowości przypadną Wam do gustu. Mi już się spodobały i z wielkim zapałem zabieram się za testowanie. Niebawem pojawią się recenzje, jesteście ciekawi mojej opinii na temat tych właśnie produktów ?? Który ma pójść na pierwszy ogień ?? Odpowiedzi udzielajcie w komentarzach. 


1. Loreal Paris Elseve Arginine Resist X3 Spray wzmacniający do włosów słabych 150 ml
2. Loreal Paris Elseve Nutri-Gloss Spray do nabłyszczania 200 ml
3. Loreal Paris Elseve Arginine Resist X3 Pielęgnacja wzmacniająca 200 ml 
4. Loreal Paris Elseve Arginine Resist X3 Pielęgnacja włosy słabe 200 ml


5. Loreal Paris Elseve Arginine Resist X3 Szampon wzmacniający 250 ml
6. Loreal Paris Elseve Nutri-Gloss Szampon do nabłyszczenia 250 ml x2
7. Loral Paris Elseve Volume Collagen Szampon do zwiększenia objętości 250 ml 
8. Loreal Paris Elseve Full Repair 5 Szampon regenerujący 2w1 250 ml
9. Loreal Paris Elseve Total Repair Extreme Szampon Regenerujący do włosów suchych i zniszczonych 250 ml 


10. Gillette Series Żel do golenia 200 ml ( dla mojego mężczyzny )
11. Rimmel Apocalips Lakier do ust 500 Luna 5,5 ml
12. Dermacol Acneclear Woda Tonizująca do skóry z problemami 200 ml
13. Dermacol Acneclear Żelowy krem nawilżający do skóry z problemami 50 ml
14. Rimmel Stay Matte Podkład w piance odcień 103 True Ivory 30 ml
15. Garnier Skin Cleansing Wzmacniający Preparat do demakijażu oczu 2w1 125 ml


16. EP Line Cars 2 Żel pod prysznic dla dzieci 250 ml
17. EP Line Disney Winnie the Pooh Żel pod prysznic dla dzieci 1000 ml x 2 
18. EP Line The Smurfs Piana do kąpieli dla dzieci 300 ml 


19. Kallos KJMN Kremowy Żel pod prysznic do skóry normalnej 500 ml
20. Kallos KJMN Nawilżający Żel pod prysznic 1000 ml 
21. Dermacol Aroma Ritual Odświeżający Żel pod prysznic 250 ml 


22. Suszarka do włosów Babyliss Pro Dryers Wild Collection Bambino 

Zachęcam do obserwowania jak i komentowania :) Buziaki ;****

You Might Also Like

3 komentarze

  1. brakuje jednego szamponu z Loreal do kolekcji :)
    zapraszam do mnie na post rzesisty z firma loreal.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreal Paris Elseve Nutri-Gloss Spray do nabłyszczania-bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE