Jak Pielęgnować włosy z marką L'oreal Paris Elseve oraz Domowe Sposoby ??

17:16

Witajcie kochani :)
Dzisiejszy post będzie poświęcony tematowi ,, Pielęgnacja Włosów " z marką L'oreal Paris Elseve z serii Arginine Resist X3. Jakiś czas temu zakupiłam sobie w mojej ulubionej Perfumerii Internetowej Szampon wzmacniający oraz Maseczkę do włosów właśnie tej firmy. Maseczkę możecie zakupić w kwocie 14.20 zł natomiast szampon kosztuje 11.82 zł. 



Oba produkty zostały umieszczone w plastikowe opakowania o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność meseczki to 200 ml, a szamponu 250 ml. Produkty mają wspaniały zapach. Szampon bardzo dobrze się pieni i wystarczy go nie wiele, aby umyć wszystkie włosy. Mają gęstawą konsystencję w barwie mlecznej. Moje włosy od dawna wołały o pomoc. Problemy zaczęły się wtedy, gdy zaszłam w ciąże. Włosy wypadały mi garściami - było ich mnóstwo na szczotce. Były i są pozbawione blasku, przesuszone, mają rozdwajające końcówki i często się przetłuszczają. Przez prostowanie łamią się. Duży problem mam również z rozczesaniem swoich włosów,gdyż strasznie dużo ich wypada w trakcie czesania. Przez bardzo długi okres szukałam czegoś odpowiedniego, czegoś co przywróci zdrowy wygląd moim włosom. Próbowałam już bardzo wielu różnych produktów, ale wiele z nich likwidowało problem na bardzo krótki czas. Ostatnim odkryciem był Szampon firmy Balneo Kosmetyki, o którym Wam opowiadałam w poprzednim poście. Te dwa produkty L'oreal Paris dają razem zadowalające efekty. Staram się teraz nie malować włosów, bo chciałabym o nie trochę zadbać i je odbudować na nowo choć minimalnie. Szampon jak i maseczka idealnie nawilżają włosy i nadają połysk. Włosy po zastosowaniu obu produktów stają się miękkie i bardzo przyjemne w dotyku. Pięknie pachną przez dłuższy czas. Z tymi produktami w 100 % łatwiej rozczesują się włosy i jest ich coraz mniej na szczotce. Uwielbiam produkty z tej serii, bo na prawdę są rewelacyjne. Moje włosy w końcu zaczynają żyć. Od tej pory zabieram się za siebie jak i za swoją czuprynkę. Pragnę mieć długie i gęste włosy, a z tymi produktami myślę, że uda mi się osiągnąć cel. Jeszcze nie wiele mi brakuje by uzyskać końcowy efekt. Już niedługo pochwalę się Wam moimi włosami i sami zobaczycie jakie efekty możecie uzyskać jeżeli w odpowiedni sposób zadbacie o swoje włosy. A tych sposobów jest na prawdę wiele. Ja niektórych z nich używam i mam nadzieję, że pomogą. Zachęcam Was do zakupu produktów z tej serii, bo są warte uwagi.

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowań
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja
+ przyjemny zapach 
+ idealne nawilżenie i połysk
+ szampon bardzo dobrze się pieni
+ maseczka regeneruje słabe włosy
+ łatwe rozczesywanie 
+ włosy miękkie i przyjemne w dotyku
+ łatwa aplikacja 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- brak



Oto kilka domowych sposobów jak zadbać o włosy ( domowe kosmetyki pozwolą włosom na dłużej zachować świeżość i puszystość ) : 
Puszyste włosy :
  1. Włosy staną się puszyste dzięki naparowi z korzeni mydlnicy lekarskiej. Łyżkę korzeni zalać szklanką wrzątku i odstawić do naciągnięcia na około 20 minut. Napar przecedzić. Płukać nim włosy po każdym umyciu.
  2. Żeby lepiej rosły
    Na porost włosów dobrze wpłynie stosowanie płynu z rozmarynu. 10 dag ziela zalać litrem wody i gotować na małym ogniu, aż połowa płynu wyparuje. Przecedzony wywar wcierać w skórę głowy po każdym umyciu. Kurację powtarzać co 2-3 tygodnie.
  3. Włosy bez połysku :
    Kompres kokosowy: niewielką ilość masła kokosowego rozetrzeć na dłoniach i delikatnie wmasować we włosy. Po 30 minutach zmyć delikatnym szamponem.
    Piwną płukanka: 50 ml napoju wymieszać dokładnie z żółtkiem (najlepiej trzepaczką lub mikserem) i rozprowadzić na wilgotnych włosach. Po 30 minutach płukankę zmyć ciepłą wodą.
    Maseczka z awokado: pół dojrzałego owocu rozetrzeć na papkę i wetrzeć we włosy. Po 15 minutach spłukać ciepłą wodą.
  4. Włosy szybko się przetłuszczają :
    Miodowy tonik: łyżkę stołową miodu wymieszać z dwoma żółtkami. Tak przygotowany tonik nałożyć na mokre włosy na 20-40 minut. Głowę owinąć folią, potem włosy umyć szamponem.
    Winogronowa odżywka: obrane ze skórki i pozbawione pestek owoce rozgnieść na jednolitą papkę i rozprowadzić na włosach. Resztkę wmasować w końcówki. Głowę owinąć folią. Po 15 minutach umyć głowę szamponem.
Zachęcam do obserwowania bloga i komentowania wpisów ;)

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE