Woda Toaletowa Super Playboy dla kobiet 30 ml

21:33

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mój tegoroczny, perfumowy HIT, a jest nim Woda Toaletowa Super Playboy dla kobiet, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coty. Koszt tej wody wynosi ok. 35.00 zł.


Perfum został umieszczony w eleganckim, kobiecym, szklanym flakonie o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 30 ml. Konsystencja wodnista o różowej barwie. Ten zapach jest i chyba pozostanie na długo moim numerem 1 - żałuję, że wcześniej go nie kupiłam. Zapach typowo kobiecy, wyrazisty, owocowy i orzeźwiający. Kompozycja  kwiatowo-owocowa. Perfumy bardzo mi się podobają chociażby ze względu na wyjątkowy zapach. Jestem fanką słodkich nut, dlatego jak najbardziej zakochałam się w nich niemal od razu. Produkt zdecydowanie jest wydajny, ale jeżeli chodzi o trwałość to producent się niestety nie popisał - trwały jest, ale tylko na ubraniach, na ciele ulatnia się w znikomy sposób. Jednak ma w sobie coś co mnie przyciąga i chyba zakupię je nie raz. Dostępność jest szeroka, bo możemy nabyć je praktycznie wszędzie ( w drogerii, w sklepach internetowych itp. ). Cena równie atrakcyjna i przystępna. Jestem bardzo zadowolona z tego perfum - zdecydowanie polecam kobietom, które uwielbiają słodkie i kuszące aromaty. 

Nuty Zapachowe : 
Nuta głowy : koktajl Margarita, napój energetyczny, orzeźwiająca mandarynka
Nuta serca : rajskie kwiaty, frezja, wiśnia, jagoda, miechunka
Nuta bazy : ambra, drzewo Massoia, piżmo

Plusy : 
- estetyczny wygląd buteleczki
- duża pojemność
- produkt bardzo wydajny
- różowa barwa
- zapach kwiatowo-owocowy
- wyrazisty, orzeźwiający, kobiecy
- szeroka dostępność
- atrakcyjna i przystępna cena

Minusy :
- trwałość 


Zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzu :) 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. ja osobiście lubię zapachy z playboy'a bo są takie dziewczęce i naprawdę przyjemne dla nosa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE