Tusz do rzęs zwiększający objętość Scandal Eyes Rockin Curves firmy Rimmel

18:07

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście pragnę Wam zaprezentować rewelacyjny Tusz do rzęs zwiększający objętość Scandal Eyes firmy Rimmel, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coty. Tusz możecie zakupić już za ok. 18.00 zł.


Tusz został umieszczony w eleganckiej, plastikowej buteleczce o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 12 ml. Jak wiecie moje rzęsy są cienkie i długie, aż proszą się o nałożenie mascary, która je ładnie podkręci i wydobędzie z nich urok poprzez otulenie mocną czernią. Tusz nie rozmazuje się i nie kruszy. Idealnie wydłuża jak i nadaje rzęsom objętości. Precyzyjna szczoteczka o fajnym kształcie pozwala na łatwą i szybką aplikację, jednak malowanie taką szczoteczką wymaga wprawy, ale jak to się mówi ,,trening czyni mistrza". Aby idealnie pokryć rzęsy tuszem trzeba go nałożyć dwa razy, gdyż jedna warstwa wydaje się być niewystarczająca. Jedynym minusem produktu jest to, że na samej szczoteczce zbiera się zbyt duży nadmiar tuszu, co zdecydowanie nie ułatwia pomalowania rzęs, ale mimo tego i tak jest godny polecenia jak i zakupu. 

Plusy :
+ eleganckie opakowanie 
+ precyzyjna szczoteczka 
+ łatwa i szybka aplikacja
+ duża pojemność
+ idealnie podkręca, wydłuża i nadaje rzęsom objętości
+ bardzo mocny kolor
+ trwały i wydajny
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- na szczoteczce zbiera się nadmiar tuszu co utrudnia malowanie
- trzeba nałożyć dwie warstwy by uzyskać zadowalający efekt


Zachęcam do obserwowania jak i komentowania bloga ;) 
A Wy z jakich maskar jesteście zadowolone ??

You Might Also Like

2 komentarze

  1. ja już dawno nie używałam żadnego tuszu do rzęs z rimmel ale pamiętam, że kiedyś byłam z nich całkiem zadowolona... tera mam tusz z yves rocher i jestem z niego bardzo zadowolona...w ogóle lubię zmieniać tusze i staram się nie przywiązywać do jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie must have
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE