Perfum Naomi Campbell Cat Deluxe With Kisses

21:42

Witajcie moi kochani czytelnicy ;)
Pogoda za oknem nieco się poprawiła, ale mimo chwilowego deszczu jest bardzo ciepło i słonecznie - brak jakichkolwiek zachmurzeń, a nawet pojawiła się piękna, kolorowa tęcza. Od wczorajszego dnia zaczęłam nową pracę z czego jestem bardzo zadowolona i dumna. Jest to Staż, pracuje jako Sprzedawca - Kasjer,  ale zawsze lepsze to niż nic. Trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się udało i żebym została tam na dłużej !! ;D 
Niestety teraz będę miała trochę mniej czasu na dodawanie owych recenzji czy postów, ale raz na jakiś czas coś się pojawi. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować nieziemski, owocowy i słodki Perfum Naomi Campbell Cat Deluxe With Kisses, który zakupiłam jakiś czas temu w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl w kwocie 28.78 zł. 


Kolejna odsłona serii ,,Cat Deluxe" słynnej topmodelki. Perfum został umieszczony w eleganckim, klasycznym, szklanym flakonie ( z odciśniętymi, gorącymi i różowymi ustami ) o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Czerwony, puszsty ,,puszek", który został przyczepiony do zamknięcia butelki dodaję jej uroku i klasy. Pojemność produktu to 15 ml ( jest dostępny w 3 różnych rozmiarach i cenach ). Konsystencja wodnista o barwie jasno różowej. Naomi proponuje nam owocowo-kwiatowy zapach - słodki, kobiecy o delikatnej woni. Zapach jest aluzją niepokornej, figlarnej i urzekającej młodej kobiety, która z wrodzonym talentem podejmuje wyzwanie rzucone przez Amora i zwycięża ! Szczególnie nie wyróżnia się i nie intryguje, jest bardzo kobiecy i taki dość ,,czysty". Zapach długo utrzymuje się na ubraniach jak i na ciele. Następnego dnia jeszcze go czuć, ale bardziej nuty kwiatowe. Jest to mój numer 1 z ulubionych. Mam jeszcze kilka innych buteleczek perfum, ale najczęściej używam właśnie Naomi. Bardzo polecam jest wart uwagi jak i swojej ceny. Mam nadzieję, że będziecie tak samo zadowolone jak ja. Cieszę się, że w końcu nabrałam odwagi, żeby go zakupić i szczerze nie żałuję. Dla mnie jest po prostu idealny na każdą okazję. Nadaje się na co dzień, na randkę, do pracy czy na wyjścia ze znajomymi. 

Nuty Zapachowe :
Nuta głowy - kardamon, różowe jagody, bergamotka, klementynka, jabłko, czarna porzeczka
Nuta serca - róża, peonia, jaśmin wielkolistny
Nuta bazy - wetiweria, kadzidła, wanilia, fasola tonka 

Plusy :
+ klasyczna, szklana i ładna buteleczka
+ ciekawy i estetyczny wygląd
+ duża pojemność
+ uroczy puszek dodany do zamknięcia flakonu
+ dostępny w 3 różnych pojemnościach i cenach
+ konsystencja wodnista w różowej barwie
+ zapach owocowo-kwiatowy
+ bardzo owocowy, kwiatowy, kobiecy, słodki, elegancki i czysty zapach
+ długo utrzymuje się na ciele jak i ubraniach
+ atrakcyjna i przystępna cena
+ szeroka dostępność w internecie

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania, komentowania jak i zakupu tych perfum ;) W Perfumerii Internetowej znajdziecie wiele ciekawych produktów w niskich cenach. Sama często dokonuję tam zakupów i jestem zadowolona z produktów jak i form dostawy. Wszystkie paczki są dobrze zabezpieczone przed zniszczeniem także mamy pewność, że żaden z produktów nie ulegnie uszkodzeniu. Taka forma kosztuje tylko 3.00 zł i jest bardzo opłacalna. Czy ktoś z Was robił już zakupy w tej Perfumerii ?? 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE