Odżywczy olejek arganowy do paznokci firmy Coloris

14:00

Witajcie moi najdrożsi czytelnicy ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować niezwykłą odżywkę do paznokci z olejkiem arganowym, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coloris. Ten produkt możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 10.00 zł.


Odżywka została umieszczona w eleganckiej, szklanej, matowej buteleczce o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 12 ml. Konsystencja rzadka w barwie pomarańczowej/karmelowej o intensywnym zapachu przypominającym ,,żywicę z drzewa". Odżywka idealnie natłuszcza jak i odżywia nasze paznokcie. Moje są bardzo zniszczone i łamliwe, dlatego taka odżywka jest niezbędnym detalem mojej kosmetyczki. Produkt odpowiednio stymuluje wzrost płytki paznokciowej oraz zmiękcza skórki. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi w szybki i łatwy sposób zaaplikujemy odżywkę na paznokciach. Jedynym minusem tej odżywki jest to, że na prawdę bardzo długo się wchłania, a nie lubię uczucia klejenia się, ale produkt jest na prawdę wart uwagi jak i zakupu. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd buteleczki
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja
+ intensywny zapach
+ odpowiednio natłuszcza i odżywia paznokcie
+ stymuluje wzrost płytki paznokcia 
+ zmiękcza skórki
+ precyzyjny pędzelek
+ łatwa aplikacja
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy : 
- bardzo długo się wchłania


Zachęcam do obserwowania mojego bloga, bo myślę, że warto ;)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja byłabym zainteresowana tym olejkiem. Zawsze miałam piekne paznokcie.Szybko mi rosły.Natomiast teraz coś sie porobiło i mi sie bardzo łamią. Smaruje je czasem olejkiem ryzcynowym, ale jakoś to w moim przypadku nic nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy się z tym produktem nie spotkałam. W ogóle to ostatnio rzadko używam jakiś odżywek do paznokci, ale chyba przydałoby mi się, bo nie za ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE