Moja mała kolekcja lakierów

15:10

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją małą kolekcję lakierów do paznokci, którą uzbierałam w parę dobrych tygodni. Mam lakiery w różnych kolorach, różnych firm, z różnymi dodatkami, a nawet matowe.

Oto i one : 


1. Lakiery do paznokci Sally Hansen Fuzzy Coat - KLIK


2. Lakiery do paznokci Lotus Effect Nail Polish Manhattan - KLIK


3. Lakiery do paznokci i Baza Indigo Nails Cosmetics - KLIK


4. Lakiery do paznokci Galaxy Golden Rose - KLIK


5. Lakiery do paznokci Matowe Golden Rose - KLIK


6. Lakiery do paznokci Rich Color Nail Lacquer One Step Maxi Brush Golden Rose - KLIK


7. Lakier do paznokci 60 Secund by Rita Ora Rimmel - KLIK
8. Lakier do paznokci Pablo Color Extra Long Lasting Royal Cosmetics - KLIK

Wszystkie te lakiery, które widzicie na zdjęciach zostały zakupione przeze mnie bądź otrzymałam je w ramach współpracy reklamowej od różnych firm. 

A Wy z jakich lakierów jesteście najbardziej zadowolone ?? 

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE