Lakier do paznokci 60 seconds firmy Rimmel

17:53

Witajcie moi kochani czytelnicy ;) 
Pogoda za oknem nam nie dopisuję - ponuro, szaro, deszczowo, burzowo i pstrokato, ale takie są uroki naszej Matki Natury musimy się z tym po prostu pogodzić. Zapraszam na nowy wpis i życzę miłej lekturki. 
W dzisiejszym poście pragnę Wam zaprezentować moje nowe, kosmetyczne odkrycie czyli tegoroczny HIT, a jest nim Lakier do paznokci 60 Seconds By Rita Ora o numerze 823 Blindfold Me Blue firmy Rimmel, który zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl w kwocie 6.99 zł.  


Lakier został umieszczony w eleganckiej, szklanej buteleczce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 8 ml. Konsystencja idealnie gładka - nie za gęsta, ani nie za rzadka dosłownie idealna !! Kolor cudowny, żywy i jedyny w swoim rodzaju. Uwielbiam ciemne kolory, które dodają charakteru. Można go porównać do kobaltu bądź chabru. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi, który jest krótki i szeroki w szybki i łatwy sposób zaaplikujemy lakier na paznokciach. Lakier idealnie kryję powierzchnię paznokcia już za pierwszym razem nie pozostawiając smug ani zacieków. Następną zaletą produktu jest to, że na prawdę w ekspresowym tempie zasycha. Może nie w 60 sekund jak zapewnia nas Producent na buteleczce lakieru, ale około 2-3 minut na pewno. Lakier nadaje naszym paznokciom piękny i przede wszystkim zdrowy wygląd dzięki swojemu oryginalnemu połyskowi. Utrzymuje się na paznokciach bardzo długo, bo aż 7 dni !! Jestem na prawdę mega zadowolona z tego produktu i chyba skuszę się na zakup innych kolorków, bo gama kolorystyczna jest bardzo szeroka także każdy z Was znajdzie idealny kolor dla siebie. Jedynym minusem, który zauważyłam jest to, że lakier bardzo szybko gęstnieje w buteleczce przez co staje się ciągnący no i prawie 70% lakieru zawsze jest nie tknięte. Jeżeli chodzi o cenę produktu to moim zdaniem 6.99 zł to nie jest dużo i myślę, że ten produkt jest wart uwagi oraz zakupu, dlatego bardzo polecam !! Dostępność jest ogromna - możecie go zakupić w przeróżnych Drogeriach bądź w sklepach internetowych. Ja serdecznie polecam Perfumerię Internetową IPerfumy.pl, która zdobyła moje zaufanie. Już wielokrotnie dokonywałam tam zakupów i jestem na prawdę szczęśliwa z każdej dostarczonej przesyłki. Ponadto paczki wysyłane są w ekspresowym tempie i są również zabezpieczane przed uszkodzeniami, dzięki czemu mamy pewność, że żaden przedmiot nie ulegnie uszkodzeniu - taka forma kosztuje tylko 3.00 zł. Zachęcam Was kochane do zakupów, ponieważ zawsze możecie otrzymać tam dodatkową niespodziankę, a jaką ?? O tym przekonajcie się sami. 

Plusy :
+ elegancka, szklana buteleczka o estetycznym wyglądzie
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja 
+ cudowny, żywy kolor
+ precyzyjny, szeroki pędzelek
+ szybka i łatwa aplikacja
+ idealne pokrycie już po pierwszej warstwie lakieru
+ nie pozostawia smug ani zacieków
+ zasycha w ekspresowym tempie
+ pięknie się błyszczy
+ utrzymuje się na paznokciach do 7 dni
+ bardzo szeroka gama kolorystyczna
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- lakier bardzo szybko gęstnieje 
- 70% lakieru pozostaje nietknięte


A czy Wy mieliście już okazję wypróbować tą serię lakierów ? Jeśli tak podzielcie się swoimi spostrzeżeniami ;D Zachęcam do obserwowania jak i komentowania ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. ja mam różowy z tej serii, ale potrzebuje aż 3 warstwy żeby go pokryc i utrzymuje się około 4 dni :) ale kolor ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor :) mam taki sam, jednak z kiosku za 3 zł, ale jestem z niego zadowolona. osobiście najbardziej polecam lakiery z Astora

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE