Hypoalergiczny wosk do depilacji firmy Coloris

21:23

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam magiczny Hypoalergiczny wosk do depilacji, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coloris. Produkt możecie nabyć w sklepie internetowym Producenta w cenie ok. 13.00 zł. Jeżeli chcecie mieć gładkie nogi przez długi czas to ten produkt jest specjalnie dla Was !!


Wosk został umieszczony w kartonowym opakowaniu o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 36 małych plastrów. Wosk nie zawiera żywicy, kompozycji zapachowych ani pigmentów. Plastry usuwają włoski w błyskawiczny sposób z zadowalającym efektem. Wystarczy przykleić do skóry i szybko oderwać, a nogi staną się gładkie na długi czas. Dzięki tym plastrom pobędziecie się zbędnego owłosienia z okolic bikini, twarzy czy też pach. Ja z tego produktu jestem na prawdę zadowolona. Po raz pierwszy stosowałam tego typu produkty. Wcześniej używałam maszynek jednorazowych, kremów czy też depilatora, ale przyznam szczerze, że chyba przerzucę się na wosk. Nogi są naprawdę idealnie gładkie do 8 tygodni. Efekt jest bombowy, mimo bolesnych doznań, ale warto spróbować !!

Plusy :
+ estetyczny wygląd
+ nie zawiera żywicy, kompozycji zapachowych ani pigmentów
+ usuwają włoski w błyskawiczny sposób
+ nogi gładkie na długi czas
+ atrakcyjna cena
+ dostępność ( w internecie )

Minusy :
- bardzo mała ilość plastrów na większą część ciała


Zachęcam do obserwowania bloga jak i komentowania ;)

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE