Hypoalergiczne Serum stymulujące wzrost rzęs i Tusz do rzęs firmy Coloris

21:35

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam Maskarę do rzęs Inveo Lash Boosting oraz Serum do rzęs. Te produkty otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coloris. Koszt takiego zestawu to 149.99 zł. 


Hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs :

Zostało umieszczone w eleganckiej, plastikowej buteleczce o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 3,5 ml. Serum jest przeznaczone do pielęgnacji rzęs łamiących się, krótkich czy też pozbawionych blasku. Serum powstało na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. Moje rzęsy są krótkie, rzadkie i często wypadają przez co prawie w ogóle ich nie widać bez użycia tuszu. Do serum na samym początku nie byłam przekonana, może dlatego, że wcześniej nie stosowałam żadnych preparatów do wzrostu rzęs. Po tygodniu stosowania serum nie widziałam żadnych efektów, tak samo po kresie 2 tygodni. Teraz serum stosuję już ok 4 tygodni i szczerze powiedziawszy zauważyłam już małe efekty. Widać, że rzęs jest troszkę więcej tak jakby się zagęściły i mają ciemniejszy kolor. Są też mocniejsze i nie wypadają już tak często. Serum działa ściągająco i kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Aplikacja produktu jest bardzo prosta, bo nakłada się serum identycznie jak czarny eyeliner. 


Tusz do rzęs :

Został umieszczony w eleganckiej, plastikowej buteleczce o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 8 ml. Tusz posiada precyzyjną, silikonową szczoteczkę w kształcie klepsydry, dzięki której w łatwy i szybki sposób zaaplikujemy produkt na rzęsach. Jest gięta i ma długie włosie. Tusz ma idealny, czarny kolor - nie wyblaknięty. Nie skleja rzęs ani nie pozostawia grudek - ładnie rozczesuje rzęsy, rozdziela je i delikatnie podkręca dając naturalny efekt. Idealna konsystencja nie za gęsta, ani nie za rzadka taka w sam raz. Produkt jest na prawdę trwały i wydajny. Aplikacja równie prosta jak w przypadku serum.

Jestem bardzo zadowolona z tego duetu. Nie spodziewałam się takiego efektu. Cena mnie troszeczkę przeraża bo mogłaby być nieco niższa, ale myślę, że warto go zakupić. 



Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania
+ duża pojemność
+ precyzyjny pędzelek jak i szczoteczka
+ łatwa aplikacja 
+ wydajność i trwałość
+ hypoalergiczne 
+ nie podrażnia 
+ idealna konsystencja
+ kolor tuszu niewyblaknięty
+ tusz nie skleja ani nie pozostawia grudek
+ ładnie rozczesuje i rozdziela rzęsy
+ rzęsy zagęszczone, w mocniejszym kolorze
+ są wytrzymalsze
+ dostępność

Minusy :
- cena 

Zachęcam do komentowania :) 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE