Astor Big & Beautiful BFly tusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający

20:06

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Tusz do rzęs zwiększający objętość i podkręcający Big & Beautiful BFly firmy Asto, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Coty. Tusz możecie zakupić za ok. 20.00 zł. 


Tusz został umieszczony w eleganckiej, plastikowej buteleczce o ciekawym i estetycznym wyglądzie. Dla mnie opakowanie bombowe, bo w moim ulubionym kolorze.  Pojemność produktu to 12 ml. Tusz posiada precyzyjną, finezyjną szczoteczkę, która dociera do najkrótszych rzęs ( jeżeli trzymamy ją odpowiednio do kształtu oka ). Konsystencja żelowa/gęsta o intensywnym, mocnym i czarnym kolorze. Rzęsy są mega pogrubione, podkręcone i wydłużone. Tusz zdecydowanie nie skleja ani nie kruszy się po dłuższym czasie. Oko przez cały dzień pozostaje nie naruszone, nie widać żadnego rozmazania. Jeżeli chodzi o aplikację to jest szybka, prosta i przyjemna. Moim zdaniem produkt jest na prawdę wydajny i trwały. W prosty sposób możemy zmyć tusz w każdym momencie, wystarczy płyn do demakijażu bądź płyn micelarny. Bardzo polecam, bo jest wart swojej ceny jak i zakupu !!

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ precyzyjna szczoteczka, która dociera do najkrótszych rzęs 
+ idealna żelowa konsystencja
+ mocny, czarny i intensywny kolor
+ pogrubia, wydłuża oraz podkręca rzęsy
+ nie skleja rzęs ani się nie kruszy
+ łatwa i szybka aplikacja
+ tusz w szybki sposób zmyjemy za pomocą płynu micelarnego
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- brak


Zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii :) Buziole :***

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mam go :) Jestem bardzo zadowolona, bo żaden tusz tak nie eksponował mich rzęs :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka wygląda bardzo ciekawie :) Nie miałam go jeszcze, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra jakosc w stosunku do ceny. Jestem bardzo zadowolona. Po pomalowaniu rzesy wygladaja rewelacyjnie.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE