Zmywacz do paznokci naturalnych firmy Paese

18:12

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Zmywacz do paznokci naturalnych firmy Paese, który zakupiłam w Perfumrii Internetowej IPerfumy.pl w kwocie 7.90 zł.


Skusiłam się na pierwszy, lepszy zmywacz, ponieważ mi zbrakło i chciałam uzupełnić swoje braki w kuferku. Zachęciła mnie cena oraz wygląd butelki - jednak prawdą jest, że ,, Nie ocenia się książki po okładce ", ale poczytajcie sobie tę ciekawą  wzruszającą lekturę, to dowiecie się dlaczego ten zmywacz do paznokci został mianowany tytułem ,,Kosmetyczny KIT ". Zmywacz został umieszczony w plastikowej butelce o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 100 ml. Konsystencja wodnista w kolorze różowym o bardzo mocnym, duszącym zapachu. Producent tego produktu obiecuje Nam bardzo wiele, ale prawie żadna zaleta  w jego przypadku się nie sprawdza. Jestem bardzo nie zadowolona jakością tego produktu, gdyż bardzo ciężko zmywa się nim ciemne jak i jasne kolory, oraz lakiery, które zawierają drobinki brokatu bądź pazłotek. Bardzo trudno jest doczyścić paznokcie do końca, zawsze zostaną jakieś pozostałości. Trzeba poświęcić na prawdę sporo czasu, aby dokładnie wyczyścić paznokieć po paznokciu. Zgodzę się jedynie z tym, iż dobrze natłuszcza i pielęgnuje płytkę paznokcia dzięki zawartości witaminy F. Jestem w totalnym szoku, bo zmywacz kosztuje prawie 8.00 zł, a zdecydowanie nie jest wart swojej ceny co mnie bardzo smuci. Szczerze powiedziawszy lepsze działanie ma zwykły zmywacz, który kupimy w sklepie za około 3.00 zł. Spodziewałam się troszkę lepszego efektu i myślałam, że firma Paese jest godna polecenia - zdecydowanie się myliłam. Niestety nie wiem czy reszta kosmetyków jest dobra czy nie, ponieważ nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować, ale może przy najbliższych zakupach skuszę się na jakiś produkt, by móc go wypróbować i pochwalić się z Wami swoimi spostrzeżeniami. Kochane, niestety nie polecam - jeżeli chcecie możecie go wypróbować, ale ja do niczego Was nie namawiam. 
Czy ktoś z Was miał okazję wypróbować właśnie ten zmywacz do paznokci ?? Jeśli tak to podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach. Z miłą chęcią dowiem się jakie miałyście doczynienia z tym kosmetycznym ,,bublem". 

Plusy :
+ estetyczny wygląd butelki
+ duża pojemność
+ konsystencja wodnista w różowej barwie
+ dobrze natłuszcza płytkę paznokcia
+ pielęgnuje płytkę paznokcia
+ zawiera witaminę F
+ dostępność

Minusy :
- okropny, duszący zapach 
- trudno domywa ciemne jak i jasne kolory
- z większym trudem usuwa lakiery z drobinkami brokatu czy pazłotka
- nie jest wart swojej ceny



Ciekawostka : 
Zmywacz do paznokci – płyn służący do zmywania lakieru z paznokci. Zazwyczaj zawiera rozpuszczalniki organiczne, np. aceton, octan etylu lub octan butylu oraz dodatki, którymi mogą być wyciągi z ziół (np. szałwii) lub witaminę F.
W dawnych zmywaczach mógł się znajdować także benzen, którego stosowanie jest obecnie zakazane.
Zachęcam Was kochane do komentowania i obserwowania bloga. Aktywność mile widziana tym bardziej, że jeszcze dzisiaj ruszy wspaniały konkurs, w którym do wygrania będą świetne nagrody - 3 zwycięzców !! Zapraszam ;) Buziakiiii i do następnego pościka !!!!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Również przekonałam się o tym, że jest do kosza.. łeh ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE