Zestaw Kosmetyków Makeup Trading Schmink Set Alu Case - Róże do policzków

21:00

Witajcie moi kochani i najdrożsi czytelnicy ;)
W dzisiejszym poście pragnę Wam zaprezentować niezwykłe Róże do policzków, które znalazłam w mojej skarbnicy, a mianowicie zestawie kosmetyków Makeup Trading Schmink Set Alu Case. Kuferek wraz z kosmetykami zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl za 60.66 zł. 


Róże do policzków zostały umieszczone w eleganckich, plastikowych pojemniczkach o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność jednego różu wynosi 3,2 g. Odcienie różów to B6013 ( koralowy ) i B6019 ( brudny róż/brąz ). Konsystencja jak widać w kamieniu. Róże zawierają drobinki brokatu, które po nałożeniu mienią się delikatnie na policzkach i rozświetlają cerę. Łatwa aplikacja pozwala w łatwy oraz szybki sposób zaaplikować róż na wybranych partiach twarzy. Kolorki są bardzo delikatne i idealnie podkreślają kości policzkowe. Moim zdaniem oba są dla mnie idealne i odpowiednio dopasowane do mojej cery. Są trwałe i wydajne co w zaletach jest dla mnie najważniejsze. Myślę, że mogę je Wam serdecznie polecić zakupując cały zestaw tych kosmetycznych nowości. Niestety nie wiem czy można je nabyć/zakupić osobno. 
Mam dla Was parę rad odnoście ,,dobrania odpowiedniego koloru dla siebie" czy ,, jak nakładać róż" mam nadzieję, że takie porady Wam się przydadzą i z nich skorzystacie. Ciekawa jestem czy wiecie, że róż do policzków odmładza, rozświetla cerę, uwydatnia kości policzkowe i wyszczupla twarz, a także dodaje ciepła. Warto wiedzieć, jak go nakładać, bo może być prawdziwym przyjacielem każdej cery. 
Jaki kolor wybrać ? 
Najlepiej naturalny, dopasowany do karnacji. Raczej nie powinno się go dopasowywać do barwy szminki. Jeśli w ogóle nie wiesz jaki kolor będzie dla Ciebie najlepszy, poszczyp się w policzki - tak wyglądają Twoje naturalne rumieńce. Dla posiadaczek bladej cery najodpowiedniejsze będą odcienie chłodnego różu czy czerwieni. Cera jasna, kremowa będzie ładnie komponować się z różnymi odcieniami różu, beżu, moreli czy też brzoskwini. Dziewczyny z cerą o ciepło beżowym odcieniu powinny wybrać róże lekko morelowe.
Jak nakładać róż ?
Dzięki umiejętnie nałożonemu różowi łatwo skorygujesz kształt swojej twarzy. Róż nada jej dziewczęcy wygląd. Sprawi też, że będziesz wyglądać romantycznie. Róż najlepiej nakładać dużym, ściętym ukośnie pędzlem. 
Twarz okrągła - róż nakładaj do połowy ucha w kierunku ust. Wyciągnij policzki i maluj w miejscu ich zapadnięcia.
Twarz kwadratowa - róż nakładaj skośnie od skroni do skrzydełka nosa.
Twarz w  kształcie serca - róż nakładaj tuż pod kośćmi policzkowymi.
Twarz prostokątna - róż nakładaj poziomo na linii kości policzkowych.
Twarz owalna - nie wymaga korygowania. Dla odświeżenia twarzy nakładaj niewielką ilość różu na sam środek policzków.

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ wydajne i trwałe
+ konsystencja w kamieniu
+ zawierają drobinki brokatu
+ rozświetlają cerę
+ łatwa i szybka aplikacja
+ delikatne kolory idealnie podkreślają kości policzkowe
+ atrakcyjna i przystępna cena ( dotyczy całej walizki )
+ dostępność

Minusy :
- brak 



To tyle na dzisiaj ;) Mam nadzieję, że podobało się Wam ?? Zachęcam Was do zakupu tej kosmetycznej walizki, a na pewno będziecie z niej zadowolone tak jak Ja. Jeżeli podobają Wam się moje recenzje zapraszam do komentowania i obserwowania - zostawcie po sobie jakiś ślad, bo każdy komentarz jest mile widziany na moim blogu.

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE