Zestaw Kosmetyków Makeup Trading Schmink Set Alu Case - Pomadki

17:58

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam pomadki, które znajdowały się w zestawie kosmetyków, który zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl za 60.66 zł. Nie chciałam pisać jednego posta o całej walizce czy wszystkich kosmetykach, bo wydawało mi się to troszkę banalne. O każdym rodzaju kosmetyku, który znajdował się w walizce będzie oddzielny/osobny post, w którym szczegółowo wszystko opiszę. Mam nadzieję, że taki wariant Wam pasuje ?


W walizce znajdowała się masa kosmetyków - szczerze mówiąc sama nie wiedziałam od czego zacząć. Na pierwszy ogień  wybrałam cztery pomadki w różnych kolorach mianowicie - czerwieni, pudrowego różu, brązu oraz miedzi ( z drobinkami brokatu ). Pomadki zostały umieszczone w plastikowych sztyftach o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność każdej pomadki to 3 g czyli bardzo dużo jak na moje potrzeby. Każda pomadka ma swój wyrazisty kolor, chociaż za czerwienią nie przepadam - nie czuję się w tym kolorze najlepiej. Zapach delikatny, ale za bardzo go nie czuć - szybko znika bo nałożeniu pomadki na usta. Konsystencja tak jak już wspominałam wyżej ,,w sztyfcie". Łatwa aplikacja pozwala w szybki i łatwy sposób pomalować nasze usta bez wyjeżdżania za ich kontur. Pomadki może nie są wysokiej jakości, bo za cenę 60 zł nie możemy spodziewać się przecież luksusów, ale dla mnie są OK - bardzo fajne. Pomadki nie utrzymują się na ustach zbyt długo, bo po godzinie potrzebna jest poprawka, ale w zasadzie to przy każdej pomadce mamy taki sam efekt - poprawka nieunikniona. Nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbowania kosmetyków tej firmy, ale myślę, że było jednak warto zakupić ten kosmetyczny kuferek wypchany po brzegi skarbami. Co mnie skusiło ?? Ilość kosmetyków, duża walizka oraz atrakcyjnie niska i przystępna cena. Walizka jak dla mnie jest idealna. Solidnie wykonana ( metal ), pojemna oraz elegancko się prezentuje. Najbardziej chyba jednak zależało mi na niej - na koszyku, w którym będę mogła schować wszystkie swoje skarby i uporządkować je tak aby pięknie się prezentowały. Pewnie każda z Was ma problem z organizacją swoich kosmetyków tak jak i ja. Dla mnie ten kłopot został rozwikłany i myślę, jak i polecam zakup takiego nabytku. Jestem pewna, że Wam również się spodoba i rozwiąże dotychczasowe problemy. 

Plusy : 
+ duża i pojemna walizka 
+ solidnie wykonana ( z metalu )
+ duża ilość kosmetyków 
+ pomadki w sztyftach
+ 4 różne odcienie 
+ przyjemny zapach 
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja
+ szybka i łatwa aplikacja 
+ atrakcyjnie niska i przystępna cena 
+ dostępność

Minusy :
+ pomadki są krótkotrwałe 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania mojego bloga - Buzioleeee !!!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. podoba mi się ta czerwień ;*
    szkoda , że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam nie mam niestety profesjonalnego sprzętu ;( kolory na zdjęciach strasznie się różnią w rzeczywistości. Ale obiecuję, że jak w końcu zdobędę lepszy aparacik to będę dodawała również fotki makijażu ;D

      Usuń
  2. tak myslalam ze te kosmetyki nie grzesza jakoscia i trwaloscia,ale warto kupic dla samego kuferka

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi wręcz przeciwnie! mam te szminki już ponad 2 lata skrzynkę dostałam na urodziny w tedy była droższa.Szminki trzymają się u mnie przez cały dzień nawet gdy jem i pije nie znikają. Polecam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE