Woda różana Natural Rose

21:18

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam magiczną naturalną wodę różaną, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Arsy Cosmetics Poland. Taką różaną wodę możecie zakupić za jedyne 14.27 zł.


Woda została umieszczona w eleganckiej, plastikowej butelce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 200 ml. Woda w konsystencji wodnistej, w barwie przezroczystej o cudownym, miłym i przyjemnym zapachu róży. Róża to mój ulubiony kwiat, dlatego też zapach tej wody kojarzy mi się z latem jak i moją drugą połówką - dobrymi wspomnieniami. Dzisiaj postanowiłam się nieco przyjemnie zrelaksować i do pełnej wanny wody dolałam kilka kropelek tej oto różanej wody. Już od samego zapachu moje zmysły czuły przyjemność. Woda nie pieni się, ale zapach roznosi się po całej łazience. Idealnie nawilża skórę i sprawia, że staje się ona delikatna, aksamitna i przyjemna w dotyku. Ten produkt zawiera w sobie składniki olejków eterycznych dla skóry wrażliwej i alergicznej. Działa kojąco i przeciwzapalnie na wysypki i alergie. Jeśli chcecie poczuć się jak w SPA, zakupcie tą wodę i poczujcie ten klimat w swoim domu. Z czystym sumieniem bardzo polecam.

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja
+ przezroczysta barwa
+ cudowny, różany zapach
+ idealnie nawilża skórę 
+ skóra przyjemna i miła w dotyku
+ zawiera składniki olejków eterycznych
+ przeznaczony dla skóry wrażliwej i alergicznej
+ działa kojąco i przeciwzapalnie 
+ atrakcyjna cena
+ dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania bloga ;) Buziaki ;***

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Sama ostatnio bardzo polubiłam wodę różaną, świetna jest i bardzo wielofunkcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnej wody różanej, ale słyszałam, że jest dobra na cerę :)
    Na pewno kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE